Istoria instruirii și ridicării greutății

Clubbells pentru pierderea în greutate

A se vedea, de asemenea ,: Istoria antrenamentului fizic și fitness O barbell și un kettlebell cu încărcare timpurie a plăcilor Genealogia ridicării poate fi urmărită până la începutul istoriei înregistrate, unde fascinația umanității pentru abilitățile fizice soția mea nu vrea să piardă în greutate fi găsită printre numeroase scrieri antice.

În multe triburi preistorice, ei ar avea o stâncă mare pe care ar încerca să o ridice, iar primul care a ridicat-o și-ar înscrie numele în piatră.

La mujer duende (es)

Astfel de roci au fost găsite în castelele grecești și scoțiene. Antrenamentul progresiv de rezistență datează cel puțin din Grecia Anticăcând legenda spune că luptătorul Milo din Croton s-a antrenat purtând un vițel nou-născut pe spate în fiecare zi până când a crescut complet.

clubbells pentru pierderea în greutate

Un alt grec, medicul Galena descris exerciții de antrenament de forță folosind halterele o clubbells pentru pierderea în greutate timpurie de gantere în secolul al II-lea.

Sculpturile grecești antice descriu, de asemenea, fapte de ridicare. Clubbells pentru pierderea în greutate erau, în general, pietre, dar mai târziu au dat loc ganterelor.

Culturism Partea 1 Partea 2 Unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru pierderea grăimii și câștigarea mușchilor de calitate ete repetarea ridicată curată și mucită. Acet exercițiu îți Conţinut: Partea 1 Partea 2 Unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru pierderea grăsimii și câștigarea mușchilor de calitate este repetarea ridicată curată și smucită.

Gantera a fost alăturată cu bara în ultima jumătate a secolului al XIX-lea. Primele bile aveau globuri goale care puteau fi umplute cu nisip sau cu plumbdar până la sfârșitul secolului acestea erau înlocuite cu bara de încărcare a plăcilor folosită în mod obișnuit astăzi.

Antrenament de forță circulară

Ulterior, a devenit popular în secolul al XIX-lea și a revenit recent sub forma clubbell. Halterofilia a fost introdusă pentru prima dată în cadrul Jocurilor Olimpice din Jocurile Olimpice de la Atena din ca parte a atletismului și a fost recunoscută oficial ca fiind propriul său eveniment în Greutate de formare a devenit din ce în ce mai populare în aniidupă lansarea filmului culturism de pompare de fieriar popularitatea ulterioară a Arnold Schwarzenegger.

De la sfârșitul anilorun număr tot mai mare de femei au început antrenamentul cu greutăți; în prezent, aproape una din cinci femei din SUA se angajează în mod regulat la antrenamente cu greutăți.

Principii de baza Articol principal: Antrenament de forță O femeie care face antrenamente cu greutăți la un club de sănătate, cu antrenorul în picioare în spatele ei.

Principiile de bază ale antrenamentului cu greutăți sunt în esență identice cu cele ale antrenamentului de forță și implică o manipulare a numărului de repetări repetăriseturi, tempo, tipuri de exerciții și greutate mutate pentru a provoca creșteri dorite în rezistență, rezistență și dimensiune.

clubbells pentru pierderea în greutate

Combinațiile specifice de repetări, seturi, exerciții și greutăți depind de obiectivele individului care efectuează exercițiul. În plus față de principiile de bază ale antrenamentului de forțăo altă considerație adăugată de antrenamentul cu greutăți este echipamentul utilizat.

Înaltă repetiție curată și smucitură: Cardio intens pentru sportivii serioși!

Tipurile de echipamente includ bilegantere, clopote, scripete și stive sub formă de mașini de greutate și greutatea proprie a corpului în cazul chin-up-urilor și flotărilor.

Diferite tipuri de greutăți vor oferi diferite tipuri de rezistență și adesea aceeași greutate absolută poate avea greutăți relative diferite, în funcție de tipul de echipament utilizat.

clubbells pentru pierderea în greutate

De exemplu, ridicarea a 10 kilograme folosind o halteră necesită uneori mai multă forță decât deplasarea a 10 kilograme pe un teanc de greutate dacă se utilizează anumite aranjamente ale scripetelor. În alte cazuri, stiva de greutate poate necesita mai multă forță decât greutatea echivalentă a ganterei datorită cuplului sau rezistenței clubbells pentru pierderea în greutate în mașină.

În plus, deși pot afișa aceeași grămadă de greutate, mașini diferite pot fi mai grele sau mai ușoare în funcție de numărul de scripete și de aranjamentele lor. Neutilizarea unei forme bune în timpul unui set de antrenament poate duce la accidentare sau la neîndeplinirea obiectivelor de antrenament. Dacă grupul muscular dorit nu este suficient provocat, pragul de suprasarcină nu este atins niciodată și mușchiul nu câștigă în forță.

Istoria instruirii și ridicării greutății

Siguranță Antrenamentul cu m- stea pierdere în greutate este o formă sigură de exerciții fizice atunci când mișcările sunt controlate și definite cu atenție. Cu toate acestea, la fel ca în cazul oricărei forme de exercițiu, executarea necorespunzătoare și nerespectarea măsurilor de precauție adecvate pot duce la rănire. Dacă este rănit, se recomandă recuperarea completă înainte de a începe din nou să antreneze greutatea sau va avea ca rezultat o vătămare mai mare.

Menținerea unei forme adecvate O halteră pe jumătate ghemuit. Menținerea formei adecvate este unul dintre mulți pași pentru a efectua perfect o anumită tehnică.

clubbells pentru pierderea în greutate

Forma corectă în antrenamentul cu greutăți îmbunătățește forța, tonusul muscular și menținerea unei greutăți sănătoase. O formă adecvată va preveni orice tulpini sau fracturi. Când exercițiul devine dificil spre sfârșitul setului, există tentația de a trișa, adică de a folosi o formă slabă pentru a recruta alte grupe musculare pentru a ajuta efortul.

Arhive Blog - Pagina 5 din 16 - Încredere și putere I Kettlebell, un antrenament funcțional în grup GirlPower din trecut, Pudgy - continuarea Pudgy Stockton, o super femeie puternică din epoca de argint a culturismului. Iată o continuare a secțiunii anterioare.

Evitați greutatea mare și mențineți numărul de repetări la minimum. Acest lucru poate muta efortul către mușchi mai slabi, care nu suportă greutatea.

clubbells pentru pierderea în greutate

De exemplu, ghemuitul și deadlift-ul sunt utilizate pentru a exercita cei mai mari mușchi din corp - mușchii picioarelor și fesierilor - deci necesită o greutate substanțială. Începătorii sunt tentați să-și rotunjească spatele în timp ce efectuează aceste exerciții.

Pagina principala Antrenament de forță circulară Această pagină este dedicată explicării sistemului de formare circulară a forței, împreună cu motivul pentru care îl folosesc și cum puteți începe explorarea acestuia astăzi. CST a fost inițiat de Scott Sonnon, iar personalul internațional de instruire a facultăților RMAX continuă să se bazeze pe perspectivele sale pentru a evolua o abordare mai rafinată, coerentă, coezivă și cuprinzătoare pentru a deveni un specialist în mișcare.

Relaxarea erectoarelor coloanei vertebrale care permite rotirea spatelui inferior poate provoca forfecarea în vertebrele coloanei lombare, afectând potențial discurile spinale.

Întindere și încălzire Antrenorii de greutate petrec de obicei 5 până la 20 de minute încălzindu- și mușchii înainte de a începe un antrenament. Este obișnuit să se întindă întregul corp pentru a crește flexibilitatea generală ; mulți oameni întind doar zona lucrată în acea zi. S-a observat că întinderea statică poate crește riscul de rănire datorită efectului său analgezic și a deteriorării celulare cauzate de acesta.