10 răspunsuri

Câștiga masa sau pierde mai întâi grăsime, Ce este slăbitul din grăsime?

Cum să câștigi masă musculară și să pierzi grăsime în același timp?

Ei bine, corpul nostru este alcătuit din țesuturi diferite, cum ar fi grăsimea, mușchii, oasele etc.

Este posibil să câștigi mușchi și să pierzi grăsime în același timp? Dacă am scris recent despre cum să învăț să scap de grăsime, unde am atins efectul receptorilor alfa și beta asupra adipocitului.

Mai ușor de a pierde grăsime sau de a câștiga musculare

În aceasta vom vedea cum influențează rezistența la insulină asupra acestor celule Acest fenomen de rezistență la insulină de către adipocit, poate fi a priori, un termen legat de diabetici sau persoane cu obezitate.

Totuși, totul se schimbă când spun că este unul dintre factorii care ajuta la cresterea masei musculare in timp ce pierde grasimea corporala.

scrisoare deschisă despre pierderea în greutate câștiga masa slabă și pierde grăsime

Pentru a ajunge la acest punct, trebuie mai întâi să înțelegem ce și cum apare o astfel de rezistență la insulină. Acest hormon își îndeplinește doar rolul de mesager, metabolic vorbind.

Slăbiți mai întâi sau construiți mai întâi mușchiul?

Problema vine cu excesul de carbohidrați la persoanele sedentare, deoarece atât celulele musculare, cât și cele hepatice consumă puțină glucoză, facilitând depozitarea ca grăsime. Rezistența la insulină și spun asta ca teorie personalăeste o modalitate prin care organismul poate combate creșterea grăsimii corporale, deoarece un adipocit celulă grasă care nu este foarte sensibilă la insulină, va introduce mai puțină glucoză în interior și, prin urmare, va nu crește în dimensiune.

Acest fenomen pe care l-am menționat de câteva ori, este unul dintre motivele pentru care multe persoane cu obezitate morbidă nu pot continua să își mărească greutatea corporală. Aceste niveluri ridicate de FFA vor fi consumate de mușchi, afectând răspunsul mușchiului la insulină.

De ce pierde grăsimea deși consumă multe calorii?

Ca urmare, nivelurile de insulină vor fi declanșate pentru a reduce acea glucoză care este în exces, ceea ce favorizează dezvoltarea diabetului și un răspuns anabolic mai slab al mușchiului De ce pierde grăsimea deși consumă multe calorii? În acest scenariu, rezistența la insulină apare la persoanele care au un metabolism deteriorat fiind ceva negativ, totuși, există persoane cu o genetică foarte bună, obținând adipocitele lor celule în care depozitați grăsime să răspundă foarte diferit la insulină, traducându-se ca o capacitate mai mare pentru a menține un procent scăzut de grăsimi chiar și cu un aport caloric ridicat, fenomen observat la șobolanii manipulați genetic.

Acest aport ridicat de calorii favorizează un metabolism mult mai rapid, arzând mai multe calorii în repaus, după cum arată unele studii.

bella barbies kit de pierdere în greutate cum de a pierde în greutate asistență medicală

Dacă ne uităm cu atenție la grafic, putem vedea cum persoanele care urmează o dietă foarte bogată în calorii Kcal comparativ cu una scăzută Kcal au un metabolism mai ridicat, ceea ce apare în imagine ca TDEE, care este cheltuielile de calorii într-o zi, unde primul grup cheltuie cu Kcal mai mult.

Deși este un detaliu pe care mulți oameni nu îl cunosc, ceea câștiga masa sau pierde mai întâi grăsime se întâmplă la nivel muscular ne influențează grăsimea corporală sau, cu alte cuvinte, stimulul care se dă mușchiului eliberează o serie de substanțe numite miokine care acționează asupra țesutului adipos.

pierderea în greutate ceai mlm aoa jimin pierdere în greutate

În acest fel, constatăm că contracția fibrei musculare eliberează substanțe care ajută la creșterea absorbției glucozei sau a utilizării grăsimilor ca sursă de energie.

Imagine preluată din Bente K și colab.

Contracția musculară activează căi care cresc absorbția glucozei și oxidarea grăsimilor de către celule. Miokinele secretate în timpul antrenamentului acționează în ficat, favorizând producția de glucoză și descompunerea acizilor grași din grăsimea corporală.

De ce există oameni care câștigă rapid masa musculară?

Astfel, observăm cum o contracție musculară ridicată ne ajută celulele să stocheze mai puține grăsimi și să elibereze o cantitate mai mare de acizi grași care să fie utilizați. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care recomand exerciții de forță atunci când vine vorba de pierderea grăsimii corporale. De ce există oameni care câștigă rapid masa musculară? Pentru a răspunde la această întrebare, trebuie să ne punem încă o dată: În ce stare se află mușchiul persoanei?

întrebări similare

Punctul de plecare este esențial și este ceea ce va marca câștigul muscular mai mare sau mai mic. Fereastra oportunității este perioada inițială în care mușchiul are un răspuns mai mare la antrenament. Durata acestei perioade depinde de genetică, dar durează de obicei de la săptămâni la luni. Grafic preluat de la Nicholas A. Burd și colab Privind această imagine, putem vedea la ce mă refer prin fereastra oportunității.

Graficul arată cum variază sinteza proteinelor musculare pe măsură ce trec orele post-antrenament. Observăm cum oamenii care încep să se antreneze UT sau neinstruiți au o sinteză proteică mult mai mare decât cei care se antrenează de mult timp T sau instruiți. Aceasta se reflectă ca sinteză mai mare a proteinelor pe tot parcursul zilei Câștiga masa sau pierde mai întâi grăsime sau zona de sub curbă, care este graficul din colțul superior.

Ce este slăbitul din greutate?

Acest lucru este de o importanță vitală, deoarece, după cum arată unele studii, oamenii care se antrenează de mult timp pierd mai mult azot decât cei care tocmai au început. Grafice realizate de Sergio E. Oamenii care încep să se antreneze cu greutăți au un mediu anabolic mult mai ridicat decât cel al unei persoane care se antrenează de mult timp.

  • Google претрага књига
  • Pagina principala Slăbiți mai întâi sau construiți mai întâi mușchiul?
  • Activități ușoare de pierdere în greutate
  • Pierdere în greutate gabourey sidibe 2021
  • Dr eric berg burning fat
  • Mai ușor de a pierde grăsime sau de a câștiga musculare |
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Acest lucru reflectă faptul că persoanele care se antrenează de ani de zile pot câștiga masă musculară în timp ce pierd grăsime, cu toate acestea, este necesar un volum destul de mare de antrenament pentru ca acest lucru să apară. Testosteronul eliberat în timpul unui antrenament nu produce același efect ca cel care este administrat exogen, deoarece cantitatea eliberată este mult sub.

Mai ușor de a pierde grăsime sau de a câștiga musculare Musculare ușor grăsime Add: tajecyd38 - Date: - Views: - Clicks: Acest lucru înseamnă, de asemenea, că puteți antrena un grup muscular mai repede, făcând posibilă utilizarea mai multă masă musculară pe. Dar nu, este departe de foame de asta.

Problema apare atunci când, din cauza unei diete și a unui antrenament slab efectuat, nivelul nostru de testosteron scade. Nivelurile scăzute de testosteron duc la creșterea grăsimii și la conversia crescută a testosteronului în estradiol Caterina Mammi Imaginea de mai sus arată cum, în prezența testosteronului, adipocitele scad rapid în dimensiune, motiv pentru care se traduce într-un mușchi mult mai marcat, pe lângă alte beneficii, cum ar fi mai puțină grăsime abdominală, reducerea colesterolului, creșterea musculară sau îmbunătățirea sensibilității la musculare.

Creșterea aportului de calorii pe măsură ce ne creștem sarcina de antrenament, ceea ce va favoriza un mediu metabolic mult mai potrivit pentru ambele procese. Sper că, cu acest articol, veți vedea că câștigarea masei musculare în timp ce pierdeți grăsime se poate face chiar și la persoanele avansate, singurul lucru care nu este optim, întrucât această schimbare a compoziției corpului se realizează mai rapid prin dietă într-un mod sănătos.