Dieta de 17 zile. Rezultate rapide cu un plan medical special conceput

Cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul. 1 - Respingerea completă a oricăror zaharuri și carbohidrați accesibili

Dar este adevărat? Metabolismul este într-adevăr un sistem cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul în corpul dvs. Sau metabolismul în acest context este de fapt destul de logic și poate fi calculat destul de precis pentru majoritatea oamenilor? Vă explicăm că astăzi și pe măsură ce gheața de pe tort vă explicăm cum vă puteți păstra metabolismul un prieten atunci când doriți să pierdeți grăsime!

cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul osf bloomington il pierdere în greutate

Ce este metabolismul? Metabolismul este discutat în mod regulat în fitness, sporturi de forță și culturism, dar nu se înțelege decât foarte rar ceea ce înseamnă acest lucru. Deci, să revenim la început. Aceste modificări sau conversii au loc la nivelul celulelor și sunt inițiate în mare parte de enzime. După cum vedeți, metabolismul este un concept foarte larg, care acoperă multe domenii. Vă puteți gândi la eliberarea de energie din nutrienți pe care organismul o obține, dar și la absorbția acestor nutrienți.

cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul pierderi de grăsime culturist

Dacă mergem cu un pas mai departe, atunci veți utiliza utilizarea acestor substanțe pentru a iniția procese biologice și mergem cu un pas mai departe atunci când prelucrăm deșeurile rămase. Deci, puteți spune de fapt că metabolismul acoperă întregul proces din momentul cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul care ați pus ceva în gură pentru a mânca, până în momentul în care părăsiți toaleta o zi mai târziu.

Exemple concrete ale proceselor de mai sus sunt conversia carbohidraților în glicogen, defalcarea proteinelor în aminoacizi, absorbția acizilor grași din celulele dvs. Ei bine, nu, și asta ne aduce direct la confuzia care cauzează adesea metabolismul. Când oamenii vorbesc despre metabolism, deseori înseamnă ceva complet diferit! Fața dublă a metabolismului Însă puțini oameni sunt de fapt interesați de procesele biochimice care au loc în organism și nici nu este foarte interesant pentru majoritate dacă doriți doar să pierdeți câteva kilograme.

Acest lucru face ca metabolismul să fie un subiect atât de încețoșat pentru mulți, dar urmează să înțelegeți multe mai multe despre el! Adesea, atunci când vorbim despre metabolism cu, se vorbește de fapt despre asta metabolismul bazat pe repaus sau chiar mai larg, echilibrul energetic, unde ne interesează în special consumul de energie. Puteți citi ce sunt aceste două lucruri mai jos! Rata metabolică bazală: cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul se înțelege cu adevărat prin metabolism Fenomenul de care ne interesează cu adevărat este cunoscut sub numele de rata metabolică bazală BMRcunoscut și în olandeză cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul numele de metabolismul bazal în repaus.

La începutul secolului XX, au fost făcute primele calcule pentru BMR, prin care oamenii doreau să mapeze consumul pierde greutatea te face mai înalt energie al oamenilor într-o stare relaxată.

cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul kundalini pierderea în greutate ziua 11

Exact acest lucru ne spune BMR și anume ce energie trebuie să furnizeze metabolismul pentru a oferi organismului procese de viață primară. Gândiți-vă la respirația, la bătăile inimii, la funcționarea tuturor organelor și, în plus, la toate procesele care au loc la nivelul celulelor. Acesta este punctul în care apar adesea poveștile conform cărora Pietje trebuie doar să se uite la o pizza și începe să se îngrășească, în timp ce Henk își poate vedea încă mușchii stomacului după ce a jefuit snack bar-ul local.

cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul slimming injecții durbanville

Dar această diferență este într-adevăr atât de mare? Deși nu există nicio îndoială că există o variație interindividuală, nu pare să fie la fel de mare pe cât de multe ori oamenii cred 1 și adesea pot fi ușor explicați!

4 sfaturi pentru optimizarea metabolismului

Tocmai am menționat în ce constă un astfel de BMR, dar am trecut cu vederea un factor foarte important: masa dvs. Țesutul gras este un țesut destul de inactiv, nu are nevoie de multă energie pentru a se întreține. Masa musculară, pe de altă parte, folosește mult mai multă energie, ceea ce înseamnă automat că cu cât masa musculară mai mult are corpul dvs.

Cât de mare este această diferență a fost un punct de discuție de ani de zile. Oamenii obișnuiau să afirme că masa musculară la 5 kg arde în jur de kcal pe zi, dar acest lucru este din păcate departe de adevărat. O diferență semnificativă!

  1. Pierderea ideală în greutate de bivol
  2. Poți să mănânci okra pe o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați?

Consumul de energie: imaginea totală Dar, desigur, nu totul depinde de procesele fizice și de compoziția corpului tău, care ar fi puțin prea scurt. Partea rămasă a metabolismului provine de la alți factori, mai jos îi enumerăm pe toți [3]! Rata metabolică bazală Acum cunoscut și pe larg discutat mai sus.

  • Pierdeți în greutate metabolismul mai mic - 24oradea.ro
  • Subțire în mod natural

Efectul termic al alimentelor TEFcunoscut și sub denumirea de termogeneză indusă de dietă DIT Aceasta descrie efectul pe care consumul alimentar îl are asupra consumului de energie. Tot ceea ce mănânci trebuie, până la urmă, să fie digerat, absorbit și prelucrat.

Deși s-ar putea să nu vă gândiți, TEF variază foarte mult. Luați în considerare cât efort depune organismul pentru a absorbi un agitat post-antrenament care conține dextroză, un carbohidrat digerabil aproape instantaneu și aminoacizi, forma degradată a proteinelor.

Comparați acest lucru cu o farfurie plină cu legume, orez, carne slabă și câteva nuci.

10 metode să-ți crești METABOLISMUL cum să slăbești fără a distruge metabolismul

Acum te uiți brusc la o masă cu cei trei macronutrienți, dar mai ales alimente solide. Este de la sine înțeles că acesta din urmă necesită mult mai mult timp și energie pentru a se absorbi, astfel încât efectul termic al acestui feed va fi mai mare. Deci ceea ce mănânci are și o influență directă asupra cât de mult poți mânca!

Aceasta include toate exercițiile fizice pe care le efectuați.

Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă

Prima înseamnă consumul de energie din sport, a doua înseamnă toate celelalte mișcări pe care le efectuați. Acest lucru variază de la mersul câinelui, gătirea mâncării, atingerea piciorului și da, chiar tastarea mesajelor Whatsapp.

Consumul de energie în timpul antrenamentului dvs. NEAT, însă, aceasta este o poveste complet diferită. NEAT este unul dintre cei mai importanți jucători în explicarea consumului de energie între persoana 1 și persoana 2. Conduceți peste tot și aveți un loc de muncă la birou?

Cum să slăbească rezultă bine

Sau iei mereu bicicleta și lucrezi zile lungi la construcții? Această diferență de stil de viață poate adăuga literalmente sute de calorii pe zi la consumul de energie. Într-una mai devreme blog ne-am gândit care este diferența în consumul de energie la diferite temperaturi exterioare. Diferența a fost evidentă, dar în zilele noastre oamenii sunt capabili să se îmbrace bine împotriva temperaturilor extreme.

Drept urmare, diferența de consum de energie a devenit neglijabilă. Care-i treaba? Acum că ați citit cele de mai sus, metabolismul despre care s-a vorbit atât de mult vă va deveni mult mai clar. Vă puteți întreba chiar de unde provine toată această tampenie. Deoarece dacă știți toate cele de mai sus și puteți ține cont de acest lucru, atunci care este problema?

Foarte simplu: Termogeneză adaptivă Acesta este un termen care înseamnă că metabolismul dvs. Aflând care sunt diferiții factori ai metabolismului, ați avut deja o perspectivă mai bună asupra acestui lucru, dar este întotdeauna important să vă dați seama de acest metabolism dinamic este. Metabolismul tău nu este un fapt consacrat, ci un mecanism care se adaptează la ceea ce se întâmplă în jurul său.

Acest lucru face ca BMR-ul tău să scadă, deoarece da, grăsimea contribuie și la consumul de energie. Pentru a pierde în greutate, trebuie să mănânci mai puțin, deci înseamnă și că efectul termic al alimentelor TEF va scădea. Foarte logic, pierdere în greutate gharelu uphar, pentru că pur și simplu mănânci mai puțin. Dar, din păcate, acest lucru înseamnă și o scădere a metabolismului, de fiecare dată caloriile trebuie să fie puțin mai mici.

Acest lucru face ca organismul să activeze mecanismele de siguranță, ceea ce face corpul tău mai eficient. În practică, acest lucru înseamnă că pentru majoritatea oamenilor activitatea spontană scade, uneori până la aproape 0. Presiunea atingând piciorul în timp ce lucrați în fața computerului?

cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul cele mai bune sfaturi rapide de pierdere în greutate

Șansele sunt ca aceasta să fie mult mai mică la o dietă. Sunteți cineva care în mod normal îi place întotdeauna să ia scările? La o dietă probabil vă gândiți diferit la asta.

Plan de dietă pentru fetița de 70 kg, Rebecca Grafton

Mergi în mod normal într-o rundă mare și frumoasă cu câinele? Dupa un timp de alimentatie, acesta este cocoșat, pipi și curând înapoi în interior. Intensitatea antrenamentelor dvs. Te simți mai puțin energic, ceea ce înseamnă că poți împinge mai puțin tare.

Aceasta reduce și consumul de energie la sfârșitul zilei.

Fața dublă a metabolismului

Toate aceste efecte asigură împreună faptul că metabolismul dvs. Ce poți face despre asta?! Optimizarea metabolismului: 4 sfaturi Ați ajuns în sfârșit la paragraful pentru care inițial ați deschis acest articol, vă oferim acum 4 sfaturi pentru a obține cât mai mult din metabolism!

Păstrați-vă proteina ridicată Sfatul cel mai evident este, desigur, pentru a menține aportul proteic ridicat. Proteinele contribuie la menținerea masei musculare și tocmai de asta aveți nevoie atunci când mergeți la o dietă. Excesul de grăsime poate dispărea, dar vrem să menținem masa musculară! Puteți citi care este o cantitate optimă de proteine acest articol.

În plus, cercetările au arătat că proteinele au un efect termic mai mare decât carbohidrații și grăsimile într-o anumită măsură [4].

cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul cum să pierzi buffalo hump fat

Aceeași cercetare a arătat și un simț redus al foamei, deci este un cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul câștig! Mănâncă mai mult, nu mai puțin! Ultimul lucru pe care vrei să-l faci este să te moară de foame pentru a pierde grăsime.

Grăsime grăsime sau de înmuiere

Da, bineînțeles, acest lucru funcționează o perioadă, dar după nu prea mult timp veți avea foame, lipsit de viață, slab și veți pierde masa musculară. Foarte rău este poate cel mai rău lucru pe care îl poți face.

Acest lucru are un efect negativ asupra metabolismului dumneavoastră în diferite moduri.

20 de alimente care ard grăsimea

Efectul tău termic este mai mic, pentru că nu mănânci aproape nimic. BMR-ul tău scade, deoarece devorezi masa musculară în viteză record. Și tocmai v-ați distrus ultima cum să pierdeți grăsimea fără a distruge metabolismul, arzând prin exerciții fizice, pentru că nu vă mai rămâne energie. Prin urmare, este important să abordăm corect pierderea în greutate, cu un plan. Determinați cerința dvs. Antrenamentul de forță mai întâi Pierderea grăsimii este echivalentă cu a face cantități uriașe de cardio, nu?

Gândiți-vă din nou! Deși pare cea mai logică alegere, doriți să acordați priorității antrenamentului forță față de cardio. Antrenamentul de forță arde mult mai multe calorii decât ai putea crede, iar beneficiul unei mase musculare mai mari este mult mai valoros decât acea mică arsură suplimentară cu jumătate de oră pe banda de alergare.

Ce este metabolismul?

Adăugați la aceasta faptul că o combinație de forță prea mare și antrenament cardio poate avea un efect negativ asupra recuperării dvs. Acest lucru face curând concluzia că puterea ar trebui să fie concentrarea dvs.

Pagina principala Plan de dietă pentru fetița de 70 kg, Rebecca Grafton Răbdare: exercitați răbdare, nimeni nu poate pierde 10 kg în câteva săptămâni. Deci, cum pot pierde grăsimea abdominală este și mai importantă? Între timp, ea și-a găsit un nou partener - și împreună cu el o atitudine sănătoasă față de pierderea în greutate. Cu pierderea rapidă în greutate fără dietă, care ar fi în jurul caloriilor.

Simțiți-vă liber să faceți ceva cardio suplimentar, dar împiedicați cardio să devină cel mai important antrenament. Dar nu prea mult Am arătat că exercițiile fizice joacă un rol uriaș în arderea ta zilnică și există, de asemenea, diferențe majore între oameni.

Deci concluzia logică pare să se miște mai mult. Acest lucru este adevărat, dar într-o anumită măsură! Îți place să faci mișcare, îți place să mergi cu bicicleta la serviciu sau nu ai nicio problemă să mergi la supermarket în loc să iei mașina? Apoi, profitați de această ocazie, fără îndoială, pentru a arde ceva în plus.

2 - Înlocuirea carbohidraților de proteine

Dar, și asta este mare, dar, dacă urăști acest lucru, nu-ți pune această obligație! A face mai multă mișcare decât vrei de fapt poate fi una dintre cele mai mari cauze ale eșecului dietei. Zi după zi, te ocupi să faci alegeri conștiente despre activitatea ta fizică, ceea ce te determină să te epuizezi fizic și mental. Vei deveni din ce în ce mai enervat de ceea ce faci.

Acest lucru înseamnă că există șanse mari ca ziua ta să se termine într-un exces la McDonalds. Așa că mutați-vă, dar asigurați-vă că contribuie la obiectivul dvs.