Account Options

Folosind bacterii intestinale pentru a pierde în greutate, Pierde greutate cu succes în menopauză Bacterii intestinale nefavorabile

Conținutul

Cum ar putea interfera bacteriile intestinale cu pierderea în greutate Unora le este mai greu să slăbească decât altele.

evox pierderea în greutate eco subțire e real

Unele persoane pot găsi mai greu să slăbească decât altele. În acest sens, potrivit noilor cercetări, acest lucru poate fi legat de bacteriile prezente în intestin.

10 transformări de pierdere în greutate bollywood modalitate sănătoasă de a pierde grasimea rapidă

În special, se sugerează că bacteriile intestinale joacă un rol cheie în pierderea în greutate; astfel, se sugerează că persoanele care au dificultăți în slăbit au bacterii intestinale care procesează mai bine carbohidrații și, prin urmare, sunt capabile să metabolizeze mai bine energia.

Deși acest lucru poate fi un punct în favoarea acestor oameni, deoarece organismul necesită energie pentru a funcționa, atunci când pierderea în greutate este obiectivul, bacteriile ar putea juca împotriva gazdei. Potrivit dr. Pentru a ajunge la această concluzie, au fost analizate datele de la 26 de persoane supraponderale sau obeze care erau în prezent înscrise într-un program de tratament pentru obezitate care includea modificări dietetice, activitate fizică și modificarea comportamentului.

soma rathod pierdere în greutate 12 săptămâni de transformare a pierderii în greutate

De asemenea, au fost analizate probele de scaun de la participanți, care au fost colectate la începutul investigației și după trei luni de la înscrierea în programul de slăbire, pentru a stabili comparații. În acest fel, cele 9 persoane care au înregistrat o pierdere în greutate reușită au pierdut folosind bacterii intestinale pentru a pierde în greutate puțin 7,9 kilograme, în timp ce restul participanților au slăbit doar 1,5 kilograme din greutatea lor.

Ulterior, bacteriile intestinale ale participanților au fost analizate din probele lor de scaun, constatând că, în grupul de pierdere în greutate nereușit, a existat un număr mai mare de gene bacteriene care joacă un rol important în metabolismul carbohidraților.

În plus, s-a observat că persoanele care au slăbit mai mult au avut o cantitate mai mare de bacterii massachusetts pierdere în greutate Phascolarctobacterium, în timp ce cei care au avut mai multe dificultăți de slăbit au avut cantități mai mari de o altă bacterie numită Dialister. Cu toate acestea, nu este încă clar dacă această bacterie metabolizează carbohidrații într-un anumit mod care împiedică pierderea în greutate.

pierderea în greutate provocați mesaje felicitări cât de multă pierdere în greutate după abdominoplastie

Totuși, cercetătorii deduc că o microbiotă intestinală cu o capacitate mai mare de a metaboliza carbohidrații este legată de dificultățile de slăbire. Acest lucru este în concordanță cu cercetările anterioare care arată că modificările microbiomului intestinal pot face procesul de pierdere în greutate dificil sau mai ușor.

simpsons homer banda de pierdere în greutate burta gras pierde in 1 saptamana

Cu toate acestea, este necesar să aveți anumite rezerve cu privire la rezultate, deoarece, deoarece este un studiu mic, sunt necesare mai multe cercetări pentru a confirma concluziile. Dacă acest lucru este posibil, concluzionează experții, ar însemna că dietele alocate de specialiști pentru a obține pierderea în greutate ar trebui ajustate pe baza compoziției bacteriene prezente în intestinele oamenilor sau să încerce să schimbe microbiomul de la utilizarea probioticelor înainte de a institui o greutate program de pierdere.

Dincolo de toate acestea, cercetările sugerează importanța luării în considerare a microbiomului în studiile legate de pierderea în greutate, astfel încât oferă, fără îndoială, îndrumări importante atunci când se dezvoltă strategii individualizate de combatere a obezității.

cele mai bune trucuri de pierdere a grăsimilor cel mai bun mod de a pierde grasimile sanatoase