Interval de antrenament și pierdere în greutate

Folosind sprint pentru a pierde în greutate

Cum să scapi de grăsimea din burtă cu jogging Deci aleargă și stomacul și părțile se îndepărtează?

Cum slăbești rapid 10 kilograme! Secretele nutritionistului.

Totul depinde de cine rulează, cât de des, în folosind sprint pentru a pierde în greutate regulat și cu ce puls. Și din ceea ce face alergătorul nostru în plus față de sarcina principală, cum mănâncă, se recuperează și, cel mai important - cum se simte după un ultrasonic spa grăsime arzător sănătos util.

Așadar, a considera că alergarea rezolvă direct problema stomacului și a laturilor de la sine este prea multă presupunere. La fel ca și gândirea că nu rezolvă nimic. Ca și în cazul altor tipuri de sarcină cardio, se decide intensitatea, frecvența, toleranța, antrenamentul încrucișat și dieta. De ce a fugit cineva din părți și abdomen, în timp ce cineva fuge cu ei Atunci de ce nu toată lumea pierde în greutate din alergare? Cel mai probabil, cel care nu pierde în greutate este prea serios în privința alergării și face acest lucru: în fiecare zi, cu o privire de predare completă, dimineața sau seara, țesă leneș în cel mai apropiat parc pentru a scăpa de stomac și de părțile laterale cu o fugă urâtă.

Nu mai puțin urât; de vreme ce cineva a scris pe Internet că trebuie să alergi cel puțin 20 de minute, a mtb pentru pierderea de grăsimi dinții, chinuit o jumătate de oră și apoi a plecat acasă.

Desigur, uitând de încălzirea la început și de întindere la sfârșit; în timp ce dieta este, de asemenea, selectată "din abdomen și părți", de exemplu, cu un conținut scăzut de calorii și, în același timp, scăzut de carbohidrați. Nu, cine va slabi? Și la urma urmei, dacă am putea mânca doar o bucată și să omit un antrenament Dar nu, de obicei, toate acestea duc la glutonie timp de câteva săptămâni și la oprirea completă a oricărei activități de antrenament. Cum să faci alergarea confortabilă pregătire Înainte de a intra într-o cursă, trebuie să fii capabil să completezi acea cursă.

Aceasta este, dacă, de exemplu, doriți să alergați 5 km dimineața, trebuie să puteți parcurge același 5 km într-un timp adecvat, de exemplu, în de minute. În general, trebuie să începeți cu o plimbare de km într-un ritm rapid.

folosind sprint pentru a pierde în greutate

În același timp, descărcați o aplicație pentru pedometru pentru dvs. Mersul pe jos este un exercițiu cu intensitate scăzută, dar o modalitate bună de a-ți pregăti inima și plămânii pentru alergare. Vrei să te pregătești și mai repede? Includeți antrenamentul de forță în planul dvs. Nu ar trebui să faceți ceva de neimaginat, dar ar trebui să fie ghemuțe, lungi, poduri cu fese, blocaje, folosind sprint pentru a pierde în greutate tracțiune pentru spate, cu amortizoare sau blocaje, precum și împingători și prese de bancă, care stau în picioare sau stau în plan.

Este suficient să petreci aproximativ 30 de secunde sub sarcină și să alegi o greutate suficient de gravă pentru a obține un rezultat bun. Te poți antrena în fiecare zi, în zilele în care nu mergi pe jos. Antrenamentul de forță ar trebui să rămână întotdeauna parte a planului de fitness fizic, oricare ar fi planurile dvs.

Îmi pot îndepărta stomacul cu o alergare?

Cei implicați în sală sau care au un antrenor eliptic acasă pot include exerciții pe aceasta în sesiunile de antrenament. În plus, înotul este un mod foarte promițător de a vă pregăti pentru alergare, deoarece protejează articulațiile. Planificarea încărcăturii Merită să începeți să alergați, când, în principiu, puteți depăși distanța de la 3 km făcând jogging. Înainte de aceasta, ar trebui să utilizați pregătirea pentru intervale pregătitoare pentru începători: opțiunea 1.

folosind sprint pentru a pierde în greutate

Mergeți pe o banda de alergare fără părtinire timp de 1 minut, apoi într-un minut - alergați. Alternează 12 runde de 1 minut de mers și jogging, rulează cât mai încet pentru tine; opțiunea 2 - alergați mai întâi pentru perioada în care puteți continua să alergați, apoi - mergeți cât aveți nevoie până când respirația și ritmul cardiac sunt restabilite complet.

Apoi repetați acest ciclu din nou și alergați și mergeți din nou. După aceea, parcurgeți timpul necesar pentru a se răci complet și restabiliți pulsul și respirația. Aceste antrenamente trebuie făcute doar de 2 ori pe săptămână.

Excelență Sprint Running

A merge la planul de trei ori este doar atunci când poți parcurge 3 km fără pauză. Săptămâna de alergare pentru pierderea în greutate poate arăta astfel: Ziua 1 - distanța disponibilă pentru tine, ritmul mediu.

Ziua 2 - antrenament de forță în sală sau acasă. Ziua 3 - intervale. Rulăm rapid 30 de secunde și încet 90 de secunde, nu mai mult de 20 de minute în total. Ziua 4 - putere. Ziua 5 - ½ distanță într-un ritm calm, plus mersul pe jos, o jumătate de oră. Ziua 6 - antrenament încrucișat - înot, bicicletă, antrenor folosind sprint pentru a pierde în greutate, orice sarcină de șoc disponibilă.

Jogging Nutrition Dacă alergi cu suficientă intensitate, ai nevoie de mai mulți carbohidrați decât o persoană care nu aleargă deloc. Și poate fi redusă dacă nu există încă puteri sau faceți doar exerciții cu greutate corporală într-un mod extrem de repetitiv.

Aveți grijă la alergare și calorii și nu veți pierde altceva decât excesul de grăsime. Un articol pentru tine a fost pregătit de Anna Tarskaya CrossFit Trainer Adesea, pentru cei care doresc să slăbească, problema apare nu din excesul în greutate în sine, ci din distribuția sa asupra corpului.

Mulți în timpul pierderii în greutate s-au confruntat cu problema neplăcută a unui stomac gros și a părților proeminente. În plus, depozitele de grăsime din aceste zone nu sunt atractive numai din punct de vedere estetic, dar și dăunătoare sănătății.

Pierdere în greutate de formare Interval

Pentru a elimina stomacul cu ajutorul alergării și a altor metode, este necesar să vă formulați clar un obiectiv pentru dvs. Scăpând de depozitele de grăsime din abdomen și părți, veți reduce riscul de diabet zaharat tip 2, ovare polichistice la femei, hipertensiune arterială, precum și accidente vasculare cerebrale și atacuri de cord.

O talie zveltă va ajuta, de asemenea, la formarea siluetelor frumoase, vă va crește stima de sine și va folosind sprint pentru a pierde în greutate încredere. Despre dacă alergarea înlătură stomacul și cum să alergi pentru folosind sprint pentru a pierde în greutate îndepărta stomacul, este descris în detaliu mai jos în articolul nostru.

Îmi pot îndepărta stomacul cu o alergare? Alergarea este un tip intens de exerciții aerobice. În timpul alergării, mușchii piciorului inferior, feselor și coapselor funcționează în principal.

2 răspunsuri

În același timp, oxidează activ glucoza, precum și acumularea de acid lactic, care provoacă durere în aceste locuri după antrenament. Totuși, acest lucru nu înseamnă că nu veți putea îndepărta stomacul cu ajutorul alergării. În ciuda faptului că mușchii oblici ai abdomenului și mușchii presei nu sunt implicați direct în timpul rulării, procesul de activitate fizică de acest tip în sine are efect asupra întregului corp.

Astfel, rezervele de energie cheltuite reprezintă țesutul gras ars. În același timp, grăsimea iese uniform de pe suprafața corpului în timp ce rulează.

Ca urmare, alergarea ajută la îndepărtarea stomacului și la corectarea greutății corporale. Cu toate acestea, nu contați pe rezultate rapide și ușoare. Este posibil să îndepărtați stomacul alergând, depinde de dvs. Un program de pregătire prestabilit, o dietă sănătoasă și sănătoasă și o auto-disciplină strictă vă vor ajuta să vă atingeți obiectivul.

folosind sprint pentru a pierde în greutate

Mod de antrenament Pentru început, ar trebui să alegeți unde se va desfășura antrenamentul dvs. În sala de sport și acasă, în prezența unei benzi de alergare, puteți exersa, indiferent de condițiile meteorologice.

În aer curat poți alerga vara și primăvara. Alergarea ajută la îndepărtarea abdomenului numai cu regularitate. Mai bine dacă în fiecare zi circulă lumina.

  1. Healthkart burner de grăsime lean
  2. Pierderea în greutate de grăsime adolescentă
  3. Stacker 3 rezultate de pierdere în greutate
  4. Ghid de alergare Sprint pentru începători Pentru aceia dintre voi care nu au mult timp, dar totuși doresc să facă mișcare, puteți încerca sprintul.

Dacă acest lucru este prea des pentru dumneavoastră, atunci puteți pune deoparte trei-patru zile pe săptămână pentru cursuri. Din păcate, este puțin probabil să vă ajute mai puține antrenamente. În medie, durata alergării ar trebui să fie de de minute. Cum să alergi pentru a vă curăța stomacul: rapid sau jog? Este logic să presupunem că, cu cât este mai mare viteza de rulare, cu atât este mai mare consumul de calorii.

Cu toate acestea, experții susțin că va fi mai eficient să alternăm jogging-ul cu minute de accelerare intensă. Acest lucru nu va facilita doar procesul de rulare, dar va ajuta și la obținerea unor rezultate mai pronunțate mai rapid. Alergarea ar trebui să fie în îmbrăcăminte sport și încălțăminte.

Excelența în Sprint Running

În același timp, nu trebuie să mănânci două ore înainte de antrenament și o oră și jumătate până la două ore folosind sprint pentru a pierde în greutate el. Dacă decideți să mergeți la sală, luați apă potabilă cu dvs. Mulți experți sfătuiesc să luați suplimente speciale pentru arderea grăsimilor înainte de antrenament. Compoziția unor astfel de tablete și băuturi include de obicei levocarnitină, cafeină și guarană. Înainte de a lua aceste fonduri, trebuie să consultați un medic.

Pentru a realiza acest lucru, veți avea nevoie, în medie, de șase până la opt săptămâni de antrenament intens. Ce altceva mai ai nevoie în afară de alergare pentru a-ți curăța stomacul? Pentru a îndepărta stomacul, este puțin probabil să fie limitat doar la alergare. La jogging zilnic, adăugați exerciții menite să consolideze mușchii abdominali și mușchii oblici, precum și exerciții cu un cerc gimnastic.

întrebări similare

Este imperativ să vă revizuiți dieta. Alimentația fracțională, care implică cinci până la șase mese mici pe zi, va fi cea mai eficientă și utilă. Ar fi mai folosind sprint pentru a pierde în greutate să refuzi să mănânci alimente dulci, prăjite și grase.

Limitați-vă consumul de produse coapte și de alimente instant. Pe lângă faptul că știi să alergi pentru a-ți curăța stomacul, vei avea nevoie și de autodisciplină, perseverență și determinare. Stomacul în multe limbi și culturi este asociat simbolic cu viața.

Beneficiile Sprint Running pentru a pierde in greutate

Dar realitatea obiectivă este că stomacul îți poate strica serios viața - sau, cel puțin, plăcerea ei. Desigur, este vorba despre un stomac excesiv de mare, care încalcă proporțiile figurii și afectează negativ starea de sănătate. Mai mult, nu numai că creșterea abdomenului este direct legată de deteriorarea stării de bine fizice, ci și zdrobită moral, forțând o persoană plină de umiditate să fie înfricoșată de aspectul lor și să refuze haine frumoase deschise și potrivite.

Tinerii, de regulă, își mențin armonia fără prea mult efort, dar de-a lungul anilor, greutatea corporală crește și se concentrează mai ales în abdomen. Pantalonii și fustele preferate devin înguste în curea, iar propria ta reflectare în oglindă încântă din ce în ce mai puțin Este un cerc vicios?

Și aici nu - dacă este la timp să fii angajat în apariție și să îndepărtezi stomacul. Toată lumea știe despre nevoia de alimente alimentare, dar nu mulți sunt pregătiți să decidă asupra unor măsuri mai profunde - de exemplu, pentru a merge la sport. Între timp, puteți elimina stomacul cu ajutorul unei activități fizice complet greoaie și chiar plăcute: de exemplu, alergând. Deci, care este modul corect de a alerga pentru a-ți îndepărta stomacul și a pierde în greutate?

Alergare și alte sarcini cardio de pierdere în greutate Exercitarea este una dintre principalele modalități de a menține corpul într-o stare sănătoasă și, prin urmare, - zveltă. Există cum de a pierde greutatea câmpiei și simplă o mulțime de varietăți de antrenamente sportive și toate sunt concentrate pe obținerea unuia sau altui rezultat mai specific. Și, dacă încărcarea de putere ajută la creșterea greutății corporale din cauza țesutului adipos, mai degrabă decât a țesutului adipos anxietate și pierdere în greutate știri, atunci așa-numita sarcină cardio, sau exercițiu aerobic, care include alergarea, ajută la reducerea greutății din nou, prin reducerea grăsimii corporale.

De aici ambele nume de specii: cardio-încărcătură - adică antrenarea sistemului cardiovascular și aerobic - adică au loc activ cu participarea aerului. Și întrucât stomacul voluminos semnalează, de regulă, despre acumularea de grăsime în folosind sprint pentru a pierde în greutate zonă, alergarea este, dacă nu chiar cea mai eficientă, atunci cea mai accesibilă și, prin urmare, o modalitate comună de a îndepărta stomacul.

Puteți începe să alergați pentru a vă curăța stomacul la orice vârstă, chiar dacă înainte de asta, cea mai mare încărcătură fizică pentru dvs. S-ar putea să nu fie ușor să te obișnuiești cu folosind sprint pentru a pierde în greutate nouă activitate pentru tine, însă, în timp, atât corpul folosind sprint pentru a pierde în greutate și psihicul se vor adapta la el dacă dorința este într-adevăr conștientă și suficient de puternică.

Și chiar o stare de sănătate poate interfera cu îndepărtarea stomacului numai în cazuri individuale. Dacă medicii interzic să alerge, atunci puteți înlocui alergarea cu mersul și nici măcar nu este neapărat rapid. În orice caz, aceasta va deveni o creștere a activității fizice în comparație cu nivelul anterior, ceea ce înseamnă că va duce treptat la rezultate pozitive.

Alergarea potrivită pentru pierderea în greutate și sănătate Când planificați jogging-ul pentru a vă curăța stomacul, fiți pregătiți pentru ca alte părți ale corpului să slăbească în avans. Aceasta este legea fiziologiei: grăsimea nu arde într-un loc sau altul izolat, ci lasă uniform toate zonele în care depozitele sale sunt excesive. Acest lucru se întâmplă treptat, iar rata de pierdere în greutate depinde de cantitatea de greutate în exces, starea de sănătate și regularitatea antrenamentului.

În același timp, rețineți că organismul feminin și masculin, din cauza diferenței de nivel hormonal, nu ard grăsimile la fel. În cele mai multe cazuri, pentru bărbați este mai ușor să-și îndepărteze stomacul în timpul alergării, în timp ce la femei este partea inferioară a corpului care eliberează mai ușor stratul de grăsime.

Dar această observație este valabilă pentru grăsimea subcutanată, în timp ce visceralul, adică grăsimea acumulată în jurul organelor interne, este întârziată în corpul masculin pentru o lungă perioadă de timp. Acesta din urmă este cel mai periculos pentru sănătatea bărbaților, deoarece semnalează o încălcare a echilibrului hormonilor sexuali în detrimentul bărbaților și în favoarea femeilor.

Alergarea este sportul cel mai natural pentru o persoană cu un număr minim de contraindicații. Dar există și preocupă, în primul rând, persoanele cu boli ale sistemului musculo-scheletice, oase și articulații fragile și vase slabe.

De asemenea, poate fi posibil să faceți jogging ușor pentru pierderea în greutate - dar numai după consultare și obținerea permisiunii unui medic. Toți ceilalți ar trebui să-și amintească că doar o activitate fizică rezonabilă și organizată corespunzător, chiar și una atât de echilibrată ca alergarea, nu va face rău. Principalul lucru este să nu supraestimați punctele tari și să nu încercați să obțineți rezultate instantaneu, adică să vă îndepărtați stomacul după primele alergări.

Pentru începători, este mai bine să începeți de mici, astfel încât la început să nu exagerați și să nu vă subminați sănătatea în loc să o consolidați. Aceste câteva sfaturi raționale te vor ajuta să te obișnuiești să alergi, să te încadrezi organic în viața ta și să îți reduci treptat burta mare: După alergare, întoarce-te acasă pe jos și fă un duș răcoritor.

Încercați să vă feriți de mâncare timp de cel puțin o oră după încheierea antrenamentului, astfel încât procesele metabolice accelerate de activitatea fizică să aibă timp pentru a utiliza rezervele de grăsime ale corpului.

Masa ta trebuie să aibă un volum mic pentru a nu întinde pereții stomacului.