Mecanism de acțiune Ispaghula (semințe de psyllium)

Ispaghula pierdere în greutate

Pierdere în greutate mebeverine, Instrucțiuni de utilizare Duspatalin doza

Pagina principala Cum să luați coji de psyllium pentru pierderea în greutate Pentru cei care se luptă cu supraalimentarea, această postare prezintă modul de a lua coaja de isabgol sau coji de psyllium pentru scăderea în greutate.

Psyllium sau ispaghula este o plantă din genul Plantago, în special plantago ovata. Cojile de psyllium sunt semințele plantei plantago ovata. Cojile se mai numesc mucilagii. Mucilajul este o substanță incoloră, asemănătoare unui gel, care este în mare parte fibră.

Fibrele din psyllium sunt similare cu ceea ce se găsește în multe alte fructe și legume.

Fybogel pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, psyllium nu conține practic alți macro-nutrienți, cum ar fi zahărul sau grăsimile. Din acest motiv, psyllium este o modalitate ideală de a suplimenta fibrele alimentare fără calorii suplimentare. Psyllium Husk îmbunătățește sațietatea Nu există trucuri în ceea ce privește modul de a lua coaja de psyllium pentru pierderea în greutate.

Cojile ispaghula pierdere în greutate psyllium pentru scăderea în greutate funcționează deoarece este o modalitate cu conținut scăzut de calorii pentru a îmbunătăți digestia, a controla nivelul zahărului din sânge și a îmbunătăți sațietatea să vă simțiți plin.

Conținutul ridicat de fibre al cojii de psyllium este ceea ce o face eficientă, dar există multe ispaghula pierdere în greutate beneficii ale fibrelor pe lângă pierderea în greutate. Ne vom uita la modul în care funcționează coaja de psyllium, precum și la modul de a lua coaja de psyllium pentru pierderea în greutate.

Pentru mai multe informații despre coji de psyllium, consultați postarea noastră: ce este cojile de psyllium?

Fibra dietetică: cum funcționează psyllium pentru pierderea în greutate Fibra dietetică se referă la fibra pe care o mâncăm. Este o parte naturală a fructelor și legumelor 4x trimituri de scădere în greutate care le consumăm în mod regulat. Un mod simplu de a gândi la fibrele alimentare este că părțile plantelor îi conferă formă și structură. Atunci când fructele și legumele sunt sucite, fibrele - sau furaje, sunt cele care rămân în urmă.

Beneficiile pentru sănătate ale acestei fibre sunt motivele pentru care vă recomandăm să consumați alimente întregi, spre deosebire de fructele și legumele procesate sau cu suc. Fibrele alimentare se găsesc numai în plante. Fasolea, linte, fructe de pădure, avocado, cereale integrale și nuci sunt toate surse bune de fibre dietetice. Cu toate acestea, produsele de origine animală nu au fibre dietetice. O dietă bogată în carne, lactate și cereale prelucrate - la fel ca dieta americană modernă, este săracă în fibre dietetice.

Dacă luați dieta modernă, suplimentarea cu fibre este și mai importantă.

accelerați pierderea de grăsime

Cojile de psyllium sunt o modalitate excelentă de a te machia pentru fibrele dietetice care ți-ar putea lipsi. Iar aportul redus de fibre ar putea fi motivul pentru care căutați cum să luați coji de psyllium pentru scăderea în greutate.

pierdere în greutate obiective macro

Există multe tipuri de fibre dietetice, clasificate în una din cele două forme: solubile și insolubile. Am acoperit anterior beneficiile pentru sănătate ale pierde bucatarie in greutate solubile, dar le vom acoperi pe scurt din nou aici.

Pierdere în greutate Pierdere în greutate mebeverine

Pentru mai multe detalii despre numeroasele beneficii ale fibrelor asupra digestiei, consultați postarea noastră: Sănătatea intestinală Fibra solubila Psyllium este bogat în fibre solubile. Fibrele solubile sunt fibre care se dizolvă în apă. În sistemul digestiv, când fibrele se dizolvă în apă, încetinește digestia. Digestia mai lentă înseamnă că zaharurile conținute în alimente vor dura mai mult pentru a ajunge la fluxul sanguin. Spicul de insulină inhibă, de asemenea, pierderea de grăsime și poate crește foamea și pofta.

Acesta este un motiv pentru care consumul de zahăr adesea te face să simți mai multă foame.

pierdere în greutate altamonte

Puteți folosi, de asemenea, Psyllium Husk pentru a îngroșa supele, sosul și caserolele Fibrele solubile se leagă și ispaghula pierdere în greutate acizii grași. Acizii grași sunt o parte esențială a modului în care colesterolul este procesat în ispaghula pierdere în greutate. Când fibra se leagă de acizii grași, ispaghula pierdere în greutate captează moleculele de colesterol liber și le transportă prin sistemul digestiv ca deșeuri.

Modul simplu de funcționare a cojii de psyllium pentru pierderea în greutate este modul în care poate controla modul în care simțim foamea și plinătatea. Fibrele solubile din psyllium absorb apa din tractul nostru digestiv. Fibra își extinde de multe ori dimensiunea originală.

Volumul crescut din stomac și intestine ajută la semnalarea plenitudinii. Fibre solubile și intestinul tău Dar povestea psyllium și a pierderii în greutate este mult mai interesantă.

Pe lângă efectele detoxifiante ale psyllium, fibra solubilă din psyllium promovează și creșterea bacteriilor benefice care contribuie la flora intestinală sănătoasă. Microbii noștri intestinali joacă un rol major în sănătatea noastră generală. Studiile științifice cercetează numeroasele moduri în care intestinele noastre influențează sănătatea - chiar și obezitatea, diabetul și colesterolul.

Flora digestivă este, de asemenea, o mare parte a sistemului nostru imunitar.

Cum funcționează psyllium Husk pentru pierderea în greutate (susținută de știință)

Cojile de psyllium pot fi adăugate la micul dejun Când luați coji de psyllium pentru scăderea în greutate, bacteriile sănătoase se hrănesc cu fibra solubilă din psyllium. Ca produs secundar al consumului de fibre, bacteriile eliberează un acid gras cu lanț scurt numit acetat.

Acetatul intră apoi în fluxul sanguin și se deplasează către creier. Porțiunea creierului nostru responsabilă de procesele metabolice, hipotalamusul, reacționează la această substanță chimică, indicându-ne să nu mai mâncăm.

Cum să luați coji de psyllium pentru pierderea în greutate

Alimentele bogate în fibre solubile includ: fasole, nuci și afine. Fibre insolubile Fibrele insolubile sunt adevăratele furaje. Nu se dizolvă în apă.

  1. Mira Under the Stairs - Online Gratis Latino es
  2. Fybogel slăbire Get rid of constipation in 72 hours OR LESS - 4 amazing treatments puterea minții pierde în greutate Slim down veena neena arderea pinterest de grăsime, ajuta la arderea grasimilor pierderea în greutate poate ajuta fertilitatea.
  3. Fybogel pentru pierderea în greutate, Cum să piardă în greutate Serghei Mikhalok
  4. Sfaturi bune de pierdere a grăsimilor
  5. Are portocaliu pentru pierderea în greutate Are portocaliu pentru pierderea în greutate Navigare principală Unitate cadru 25 pentru pierderea în greutate Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate Descărca cum să câștige în greutate prin dieta Descărca cum să câștige în greutate prin dieta Fybogel pentru pierderea în greutate Cerealele sunt indicate pentru a fi consumate in aceasta perioada, ele furnizeaza energie: grau, orezul, fulgii de ovaz, meiul, quinoa, amarantul, hrisca, chia, salba.
  6. Cum să luați coji de psyllium pentru pierderea în greutate - Hildegard sănătos

Acest tip de fibre pot fi parțial defalcate în tractul digestiv, dar nu digeră în totalitate. Fibra rămasă ajută la crearea volumului și la deplasarea deșeurilor. Fibrele insolubile sunt factorul cheie în cele 7 cure naturale de constipație. Alimentele bogate în fibre insolubile includ: verdeață cu ispaghula pierdere în greutate, țelină și morcovi. Cum să luați coji de psyllium pentru pierderea în greutate Psyllium este luat într-o varietate de forme. Este disponibil pe scară largă în alimentele sănătoase și în alte magazine naturale, cum ar fi coaja, pulberea sau în capsule.

Toate aceste forme de psyllium oferă aceleași beneficii. Diferențele principale în modul de a lua coaja de psyllium pentru pierderea în greutate vor fi preferința dvs. Capsulele sunt ispaghula pierdere în greutate modalitate excelentă de a consuma psyllium fără a fi nevoie să-l amestecați în alimente sau băuturi.

Under the Stairs (es)

Capsulele sunt, de asemenea, ușor de luat, dar sunt, de asemenea, mult mai scumpe decât coji de psyllium în vrac. Formele în vrac adesea în pungi mici de coji de psyllium sunt minunate pentru a le păstra pentru a le adăuga în băuturile sau mesele preferate.

Pulberile de psyllium mai rafinate sunt adesea vândute pierderea în greutate audibilă denumiri sub formă de laxative sau ajutoare digestive.

Acestea se dizolvă mai bine în apă și de obicei au unele arome adăugate.

Fybogel slăbire - 24oradea.ro

Coji de psyllium pentru pierderea în greutate funcționează Câtă coji de psyllium ar trebui să iau? Scopul pe termen lung al suplimentării cu coji de psyllium este o dietă bogată în fibre. Când începeți, luați psyllium în doze mici pentru a evita disconfortul digestiv. După ce corpul dumneavoastră s-a adaptat, puteți crește treptat dozele. Dozele acute trebuie luate numai sub îngrijirea medicului dumneavoastră sau în conformitate cu recomandările produsului pentru o problemă digestivă specifică.

Pulbere de fibre naturale Biofit pentru suspensie orală 47

Furnizorul dvs. Universitatea din California, San Francisco a rezumat produsele comerciale obișnuite și dozele într-un ghid pentru administrarea suplimentelor de psyllium. Când să luați Psyllium pentru pierderea în greutate Psyllium are, în mod natural, un conținut scăzut de calorii, fără zahăr, deci nu vă va crește insulina. Puteți lua psyllium în orice moment al zilei. Când vă întrebați cum să luați coji de psyllium pentru pierderea în greutate, gândiți-vă la ce vă luptați cel mai mult.

Se simte plin? Mănânci prea mult? Programați-vă dozele în consecință. Beneficiile fibrelor alimentare sunt mai mari atunci când sunt consumate ca parte cea mai bună greutate pierde aplicația unei mese.

Deci, cel mai bine este să consumați coji de psyllium chiar înainte sau în plus față de mesele dumneavoastră. Dar puteți consuma, de asemenea, coji de psyllium între mese sau chiar înainte de culcare pentru a vă ajuta să scăpați de foame.

Momentul va depinde de preferințele dvs. O singură porție dintr-o linguriță, sau aproximativ 2 grame de psyllium, reprezintă 0,6 calorii, adică doar 28 de calorii la de grame sau 50 de porții de psyllium vezi postarea noastră asociată pe Medium!

Gătit cu coji de psyllium pentru slăbit Psyllium nu va afecta gustul altor alimente. Proprietățile voluminoase și stabilizante ale Psyllium îl fac un înlocuitor excelent de ouă la coacere și gătit.

Semințele de in măcinate se amestecă bine cu psyllium în acest scop. De asemenea, îl puteți folosi pentru a îngroșa supe, sos și caserole. Cojile de psyllium pot fi adăugate la fulgi de ovăz de dimineață, utilizate în piureuri și amestecate cu pesmet pentru a ajuta la menținerea ispaghula pierdere în greutate a cărnii măcinate, cum ar fi hamburgerii sau pâinea.

Nu numai că o va ajuta să o țină laolaltă, ci va furniza acea fibră valoroasă care lipsește cărnii. Creșterea aportului de fibre dietetice prin adăugarea unor cantități mici chiar și un vârf sau două de ispaghula pierdere în greutate de psyllium la băutura dvs.

Fybogel slăbire

Acest sentiment deplin este, de asemenea, benefic atunci când urmați Ghidul Hildegard pentru post și sănătate. Într-un post tradițional Hildegard, veți găsi cantități modeste de psyllium în Micul dejun Habermus, o cereală din tărâțe, în mare parte făcută din Spelt. Precauții și interacțiuni Pentru unii oameni, suplimentarea cu coajă de psyllium poate duce la unele disconforturi digestive minore balonare și gaze. Asta este normal.

Luarea de psyllium cu mesele, obținerea de apă suficientă și reducerea cantității luate ar trebui să atenueze majoritatea acestor simptome. Dacă luați medicamente esențiale, consultați-vă medicul înainte de ispaghula pierdere în greutate suplimenta cu psyllium. Dozele mari de psyllium pot afecta, de asemenea, unele tipuri de ispaghula pierdere în greutate, medicamente împotriva căldurii, medicamente pentru convulsii, medicamente care scad colesterolul și medicamente pentru diabet.

Administrarea de doze mari mai mult de 30 de grame pe zi poate afecta absorbția anumitor substanțe nutritive, cum ar fi fierul, calciul, zincul și vitamina B Administrarea de doze mai mici de psyllium, administrarea acestuia cu o oră sau două înainte sau după mese, consumul de mese nutritive ispaghula pierdere în greutate echilibrate și suplimentarea cu un multivitamin ar trebui să rezolve orice probleme de absorbție.

Hidratarea este esențială atunci când se completează cu coji de psyllium. Asigurați-vă că beți multă apă.