Meniu cont utilizator

Menopauza de ardere a grasimelor

Adresa de e-mail a destinatarului X Odată cu instalarea menopauzei, procesul de ardere a grăsimilor este mai lent, fiind destul de dificilă menţinerea unei greutăţi corporale normale. În mod obişnuit, la menopauză, o femeie poate creşte în greutate cu aproximativ două kilograme pe an.

menopauza de ardere a grasimelor pierdere în greutate folosind zumba

Tendinţa de îngrăşare la menopauză este cauzată de scăderea nivelului de estrogen, dar şi de dezechilibrul altor hormoni implicaţi în reglarea apetitului. Afecţiunile tiroidei, stresul, tulburările de somn şi unele medicamente sunt factori care contribuie, de asemenea, la acumularea kilogramelor în plus.

menopauza de ardere a grasimelor poate pierderea în greutate

Mai mult, femeile aflate la menopauză tind să stocheze grăsime la nivelul abdomenului şi să piardă masă musculară. Chiar dacă urmeză aceleaşi exerciţii fizice şi diete ca înainte, este posibil ca rezultatele să nu mai apară.

Revista care te menține sănătos

Însă nu disperaţi, există metode eficiente chiar şi în acest context. Iată ce puteţi face.

  • Comentarii Arderea grăsimilor și bufeuri Vezi detalii Bufeurile sunt resimtite ca "valuri de caldura" care incep cu o senzatie de presiune la nivelul capului urmata de senzatie de caldura la nivelul toracelui, gatului si capului ce se intinde "in panza" in intregul organism, cu aparitia de transpiratii abundente, precum si o discreta crestere arderea grăsimilor și bufeuri frecventei pulsului, fara cresteri ale tensiunii arteriale; episoadele de bufeuri dureaza de minute.
  • Arderea grăsimilor și bufeuri. Cum scapi de bufeuri
  • Menopauza si femeia în forma - Articole Blog
  • Kilogramele în plus şi menopauza: cum puteţi slăbi uşor
  • Cum să arzi grăsimea în menopauză - Grăsimea ajută la arderea grăsimilor
  • Pierderea în greutate interviu podcast

Exerciţii cardio şi ridicarea de greutăţi Atunci când vine vorba despre slăbirea prin exerciţii fizice, cele de tip 0 pierdere în greutate sunt cele mai potrivite. Reţineţi că exerciţiile cardio de intensitate crescută sunt mult mai eficiente pentru arderea grăsimilor şi creşterea masei musculare, în comparaţie cu cele de intensitate scăzută.

Este recomandat să faceţi acest tip de exerciţii timp de 30 de minute pe zi, 5 zile pe săptămână, însă doar cu sprijinul antrenorului şi la sfatul medicului.

menopauza de ardere a grasimelor pierdere în greutate povesti uimitoare

Nivelul scăzut al estrogenului la menopauză face mai dificilă creşterea masei musculare. Pentru a accelera metabolismul şi a vă creşte masa musculară, este indicat să ridicaţi greutăţi mai des. Menopauza de ardere a grasimelor mai multe proteine Dacă încercaţi să scădeţi în greutate, consumul de fibre şi proteine vă ajută să menţineţi senzaţia de saţietate pentru mai mult timp.

Cum să arzi grăsimea în menopauză. Menopauza si femeia în forma - Articole Blog

În plus, proteinele vă ajută să protejaţi şi masa musculară odată cu înaintarea în vârstă. Necesarul zilnic de proteine la varsta a treia Aveţi grijă la numărul de calorii Având în vedere că rata metabolică descreşte odată cu vârsta, este recomandat să consumaţi cu de calorii mai puţin faţă de perioada de dinaintea menopauzei.

Însă nu reduceţi drastic numărul de calorii. Acest lucru vă poate încetini metabolismul. Este indicat să mergeţi la un nutriţionist pentru a vă recomanda o dietă personalizată.

Ceaiul de SUNATOARE. Beneficii si Contraindicatii. Remediu pentru Depresie si Colecist

Hidrataţi-vă Pe măsură ce înaintaţi în vârstă, este posibil să consumaţi o cantitate mai mică de apă. Însă, dacă nu menţineţi o hidratare optimă, riscaţi mai multe afecţiuni, printre care şi obezitatea.

Consumaţi cel puţin opt pahare cu apă pe zi şi chiar mai multe în zilele în care faceţi exerciţii fizice.

Pastila de dieta hamei online

Consumaţi multe fructe şi legume O cantitate mare de fructe şi legume vă ajută să ţineţi sub control simptomele menopauzei bufeurile, transpiraţiile nocturnedar să aveţi şi o cantitate mare de fibre. Acest lucru ajută la diminuarea apetitului şi, astfel, este prevenită creşterea în greutate. Ţineţi sub control schimbările de dispoziţie Majoritatea femeilor suferă de depresie în perioada menopauzei. Depresia este asociată cu obezitatea, atunci când mâncarea este folosită pentru a avea parte de un confort emoţional.

Arderea grăsimilor și bufeuri

Discutaţi cu familia, prietenii sau chiar cu un psiholog pentru a vă ajuta să treceţi cu bine menopauza de ardere a grasimelor stările depresive instalate la menopauză. În plus, găsiţi metode de relaxare şi de alungare a stresului. Nota pentru articolul «Kilogramele în plus şi menopauza: cum puteţi slăbi uşor»