Încercați această provocare de 4 săptămâni pentru a pierde în greutate și a fi bootylicious

Pierde greutatea face o provocare squat

pierde greutatea mamei noi

Pagina principala » Horoscop » 11 motive pentru care nu trebuie să faceți provocarea Squat 11 motive pentru care nu trebuie să faceți provocarea Squat Se pare că există încă o altă discreție printre stagiarii din ultima vreme, provocarea ghemuită pare să ia aburi printre entuziaștii de fitness de sex feminin Formula pare a fi atât de ușoară, să se facă squat, să ai un fund frumos și un corp perfect.

Poate chiar să fie așa de simplu. Raspunsul este nu.

pierderea în greutate titusville fl

Există multe variabile care merg în sculptarea corpului tău perfect, provocarea ghemuită tinde să neglijeze majoritatea acestor principii de bază așa cum vei vedea în acest articol. Linia de fund, dacă sunteți în căutarea unor rezultate pe termen lung, provocarea ghemuită cu siguranță nu va corespunde acestor criterii. Iată alte 11 motive pentru care provocarea ghemuită nu poate fi cel mai bun pariu, bucurați-vă!

pierderea în greutate corporală def

Problema pentru o ghemuire, nu este că vă îndreptați doar spre mușchii glutelui, squaturile vizează, de fapt, și quad-urile, hamstrings și vițeii. Deci, în timp ce glutes dvs. La urma urmei, cea mai mare parte a muncii în timpul unui ghemuit este în piciorul de sus. Asigurați-vă că ați recunoscut acest factor înainte de a lua provocarea.

În timp, repetarea aceleiași mișcări va determina stagnarea ratei metabolice. Odată ce corpul tău știe ce se întâmplă, devine mulțumit de rutina care în cele din urmă te face să arzi mai puțin pe băutură ușoară pentru a ajuta la pierderea în greutate lung.

Este important să vă schimbați rutina la fiecare săptămâni, ceea ce va permite rata metabolică să funcționeze la o rată constantă și constantă în timp, spre deosebire de încetinirea pierde greutatea face o provocare squat faptului că efectuați aceeași mișcare în fiecare zi.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Da, a face multe lebede poate accelera ritmul cardiac și vă permite să ardeți niște calorii, dar scopul final al unei ghemuituri este de a vă întări și de a vă îngroșa glutes, hamstrings, quadriceps și viței. Când vine vorba de pierderea în greutate, efectuarea HIIT cardio împreună cu super-setarea diferitelor părți ale corpului este modalitatea ideală de a merge. Sărind de la o parte a corpului la alta este un starter metabolic imens în corp, care vă permite să ardeți un heck de mult.

Problema squat nu oferă acest lucru, direcționând aceleași mușchi mereu și repede. Acest lucru încetinește ritmul metabolic, spre deosebire de creșterea acestuia.

Greutate pierdere tablete

Leziuni la genunchi Când vine vorba de squat, erorile de tehnică sunt, din păcate, mai degrabă comune. Acest lucru poate duce la vătămări grave, inclusiv la dureri de genunchi. Genunchii tai in general au tendinta de a face un pic de bataie de-a lungul timpului de la indoirea continua in timpul unei squut, este important ca pozitia ta sa ramana pe punctul, evitand sa fie prea larga sau prea ingusta, aceasta poate duce la unele dureri grave la genunchi.

cum să pierzi omul de grăsime

Conducerea șoldurilor prea scăzute poate provoca, de asemenea, genunchii să se aprindă. Faptul este că peste orele în care genunchii noștri sunt cunoscuți pentru a se întinde de la o întindere, ca rezultat al unui ghemuit, asigurați-vă că știți cum să efectuați corect această mișcare înainte de a sări în ea.

Doi factori contribuie la acest lucru, unul în plasarea barei, asigurați-vă că bara este ajustată corespunzător pe spate înainte de a efectua ghemuirea. În al doilea rând, atunci când vă mergeți în spate trebuie să vă aflați într-o poziție verticală, îndoirea spatelui poate duce la leziuni viitoare, mai ales la zona inferioară a spatelui.

pierderea în greutate extract de extract de extragere

Asigurați-vă că miezul este strâns atunci când mergeți în jos, stăpânește mișcarea fără greutate înainte de orice altceva. Noțiuni de bază în buna mișcare este cheia. Repetarea aceleiași mișcări din nou și din nou poate provoca strângerea articulațiilor și a mușchilor în timp.

Squats pentru coapsa exterioară

Acest lucru cauzează un efect advers asupra mișcărilor dvs. Asigurați-vă că rata de flexibilitate este încă la un standard ridicat atunci când efectuați squat. Întindeți înainte și după antrenamente. După efectuarea repetată a acestei mișcări, articulațiile tind să se obosească din cauza repetițiilor constante care vizează aceleași mușchi, aceasta cauzează dureri musculare.

știința rapidă a pierderilor de grăsime

Există diferite tipuri de durere, una se numește durere acută care se întâmplă după antrenament datorită acumulării lactice în aceeași zonă. Celălalt tip de durere este o durere întârziată, aceasta apare după câteva zile după antrenament, de obicei datorită somnului sărac sau a timpului de recuperare între antrenamente.

  • Squat variații pentru chipsuri, solduri, și coapse
  • Pierderea în greutate după ce a ieșit din cerazette
  • Pierdere în greutate de tablete waco texas |
  • Squat variații pentru chipsuri, solduri, și coapse by Paige Waehner 1 - Squat de bază iStockphoto Squats sunt unul dintre cele mai bune exerciții de corp inferioare pe care le puteți face.
  • Pierderea în greutate zapper
  • Încercați această provocare de 4 săptămâni pentru a pierde în greutate și a fi bootylicious

Sunteți mult mai predispus la aceste simptome atunci când utilizați provocarea squat. De exemplu, având quads puternice cu hamstrings mai slabe poate duce la un hamstring tras.

De ce ghemuit, fata?

Având înălțimi puternice și hamstrings în timp ce vițeii slabi pot duce la probleme cu glezna în timpul alergării, având dezechilibre care pot duce la leziuni viitoare, în mod ideal doriți să vă consolidați întregul corp în mod egal, spre deosebire de lovirea și întărirea acelorași mușchi în timpul unui antrenament.

Problema squat nu oferă această informație, lăsând mai mulți entuziaști de fitness să pună pierde greutatea face o provocare squat îndoială validitatea ei dacă funcționează sau nu. Dacă sunteți în căutarea de a arde, asigurați-vă că caloriile sunt ajustate în mod corespunzător la obiectivele dvs. Când vine vorba de scăderea în greutate, pierde greutatea face o provocare squat greutatea corporală cu 12 sau Folosind acest număr, vă împărțiți calorii cu pierde greutatea face o provocare squat sănătoase, carbohidrați și proteine.

Totul despre Squat Kang, Mutare de consolidare a lui Rumer Willis, Go-to-Glute

Acest lucru duce la dezechilibre în corpul vostru, scopul fiind acela de a crea un echilibru perfect între fiecare parte a corpului, nu doar corpul inferior. Încurajarea mișcărilor superioare ale corpului în rutina săptămânală este o necesitate absolută. Acest lucru nu vă va îmbunătăți doar miezul, dar vă veți îmbunătăți, de asemenea, corpul inferior în acest sens.

Includerea exercițiilor de pe partea superioară a corpului vă va ajuta să vă dezvoltați corpul inferior mult mai mult, dându-i timp să se revină pe deplin în timp ce încorporează unele mișcări ale corpului superior.

Squat Kang este o combinație a două mișcări de forță inferioară a corpului.

Problema squat nu cuprinde pur și simplu aceste tipuri de mișcări, ceea ce îi determină pe mulți să modalități de a diminua talia că sistemul de formare este pur și simplu greșit.

Dacă căutați să vă îmbunătățiți pe termen lung, provocarea ghemuită cu siguranță nu va face asta pentru dvs. În timp, a face aceeași mișcare de peste și peste din nou va încetini rata dvs. În plus, lovirea acelorași mușchi nu va ajuta la accelerarea metabolismului.

Dacă căutați ceva grav și pe termen lung, acest lucru nu o reduce.

Pinterest Dacă nu ați auzit de Kang, nu sunteți singuri.