Cum să elimini grăsimea din abdomen și părți

Pierdere în greutate de aport de grăsimi

Conținutul

    pierdere în greutate de aport de grăsimi fat burn fast

    STUDIU: Consumul de fibre ar putea ajuta la pierderea în greutate Pentru copii 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog Aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Pentru noul studiu, Ma şi coautorii au împărţit în două grupe de adulţi obezi cu sindrom metabolic. Una dintre grupe a urmat dieta recomandată de American Heart Association AHAiar cealaltă avea ca scop consumul a minimum 30 de grame de fibre pe zi.

    pierdere în greutate de aport de grăsimi pierde eficient grăsimea corporală

    Dieta AHA pierderea în greutate retragere hong kong ca adulţii să consume zilnic 25 până la 30 de grame de fibre pe zi, din alimente precum legumele şi cereale integrale, în condiţiile în care consumul mediu în Statele Unite ale Americii este de 15 grame de fibre pe zi. Regimul alimentar AHA cere o creştere a aportului zilnic de fructe şi legume, cereale integrale şi alimente bogate în fibre şi proteine slabe, reducând consumul de zahăr, sodiu, alcool, grăsimi saturate şi trans, colesterol şi includerea peştelui în dietă, de două ori pe săptămână.

    Cum să urmați o dietă de reducere pentru pierderea în greutate Persoanele participante la studiu în grupa AHA au primit recomandări personalizate referitoare la numărul de calorii şi cantitatea de grăsimi saturate consumată.

    După un an de la debutul studiului, persoanele din ambele grupe au pierdut în greutate şi au obţinut o ameliorare a presiunii sangvine, a calităţii dietei urmate, a glicemiei, potrivit rezultatelor publicate online în Annals of Internal Medicine.

    pierdere în greutate de aport de grăsimi pierdere în greutate dakota de nord

    Persoanele din grupa cu dieta bogată în fibre au pierdere în greutate de aport de grăsimi, în medie, două kilograme, comparativ cu 2,6 kilograme în medie în cazul grupei AHA. De asemenea, şapte persoane din grupa cu dieta bogată în fibre s-au îmbolnăvit de diabet de-a lungul studiului care a durat un an, comparativ cu doar un pacient din grupa AHA. Dieta bogată în fibre a arătat pierdere în greutate de aport de grăsimi efecte pozitive şi a fost uşor de urmat, lucru ce duce adesea la o menţinere cu succes a acesteia pe perioade mai lungi, potrivit Juliei Zumpano, dieteticiană la Cleveland Clinic, care lucrează îndeaproape cu departamentul de cardiologie preventivă.

    Aportul mare de fibre este unul dintre cele mai importante aspecte ale dietei AHA, potrivit lui Juliei Zumpano.

    pierdere în greutate de aport de grăsimi procesul subțire al corpului

    Dar consumul de fibre ar putea fi limitat în cazul persoanelor care suferă de tulburări ale tractului digestiv sau care suferit de diaree, aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate mai spus dieteticiana.