Alăptare cu pierderi de grăsime

Pierderea în greutate a grăsimilor în timpul alăptării

pierderea în greutate a grăsimilor în timpul alăptării cum să pierdeți în greutate rapid pe burtă

Avertizare Decizia de a alăpta poate fi una sănătoasă pentru tine și bebelușul tău, dar deseori complică încercările tale de a pierde în greutate - în special grăsimea inestetică a abdomenului postpartum. A fi lipsit de somn și a simți că nu poți părăsi copilul pentru perioade lungi de timp poate crea dorința de a mânca și a face imposibil de a face exerciții fizice.

Este extrem de importantă consumul de calorii adecvate, nutritive pentru a menține alimentarea cu lapte.

pierderea în greutate a grăsimilor în timpul alăptării 220 lb pierdere în greutate femeie

Folosiți asistența medicală pentru a vă motiva să vă curățați dieta pierderea în greutate a grăsimilor în timpul alăptării să includeți alimente specifice care vă pot ajuta efectiv în scăderea grăsimii nesănătoase din burtă. Alăptați-vă copilul pentru a ajuta la reducerea grăsimilor pe care le depozitați în timpul sarcinii, pentru a ajuta la pregătirea pentru alăptare.

Ce sa mananci si ce nu cand alaptezi • Sfaturile Crinei Coliban

Pasul 2 Obțineți o pierdere în greutate treptată. Planificați-vă să luați cel puțin 10 luni pentru a reveni la greutatea dinaintea sarcinii și nu încercați niciun efort de pierdere în greutate în primele șase săptămâni, deoarece restricția de calorii vă poate afecta aprovizionarea cu lapte.

pierderea în greutate a grăsimilor în timpul alăptării pierderea în greutate injecție ca victoza

Reglați-vă aportul caloric pentru a pierde aproximativ 1 kg și, cel mult, 2 kg. Pasul 3 Crește-ți caloriile pe care le consumi de cea mai înaltă calitate nutrițională pentru a-ți proteja nivelul de energie și pentru a asigura calitatea laptelui tău. Evitați să apelați la gustări convenabile, cum ar fi chipsurile și mâncarea rapidă pentru cină, deoarece conțin adesea grăsimi trans burtice.

Pasul 4 Mănâncă cereale integrale în loc de făină rafinată.

pierderea în greutate a grăsimilor în timpul alăptării cum să ardeți sfaturi de grăsime

Consumați cereale integrale pentru a oferi un plus de fibră de umplere, care ajută la neregularitatea postpartum. Pasul 5 Gustați alimente bogate în fibre și grăsimi monoinsaturate. Păstrați o mulțime de fructe și legume proaspete tăiate la frigider - încercați mere, smochine, țelină, castraveți și ardei gras ca alimente cu un volum mare, cu un conținut scăzut de calorii, pentru a vă ajuta să vă sativați pofta de alăptare.

Încercați porții mici de nuci în loc de snack crackers și fursecuri.

  • Pagina principala Arderea grăsimilor în timpul alăptării, scrieri suplimentare de Mariann Peller Vida Ágnes 45 Comentarii Regimul alimentar în timpul alăptării Majoritatea manualelor interzic în mod explicit regimul alimentar în timpul alăptării și mulți consideră chiar sportul ca fiind o preocupare, deși este posibil să scăpați de o greutate și mai mare în timpul alăptării care arde grăsimile, doar extremele ar trebui evitate.
  • Unde pierzi primul buric grăsime
  • Pierdere în greutate sigură în timpul alăptării - Cum să piardă în greutate în timpul alăptării

Pasul 6 Participă la exerciții moderate cel puțin cinci zile pe săptămână. Scoate copilul la o plimbare în cărucior. Schimbă bebelușul cu o altă mamă nouă, astfel încât fiecare să ai timp singur să mergi la jogging sau să vizitezi sala de sport.

pierderea în greutate a grăsimilor în timpul alăptării este l arginina utilizată pentru pierderea în greutate