Pierderea în greutate în timp ce dormi este posibilă dacă bei aceste băuturi

Pot dormi pierderea în greutate

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important.

pot dormi pierderea în greutate

Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. Profesorii universitari au dreptul să le solicite studenților să vină vaccinați la examene Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii.

Pierderea în greutate în timp ce dormi este posibilă dacă bei aceste băuturi Șapte opțiuni recomandate de expertul nostru Meritxell Martí, care vă vor ajuta să slăbiți mai ușor Orice moment este bun pentru a încerca să pot dormi pierderea în greutate scara la distanță, deși munca se complică când se apropie datele în care excesele sunt mai mult decât obișnuite. Experții recomandă echilibrarea dietei având grijă să mâncăm pe tot parcursul lunii, dar ceea ce nu vă imaginați este că puteți, de asemenea compensați-l în timp ce dormi datorită anumitor băuturi și perfuzii. Mulți oameni au obiceiul de a bea un pahar de lapte, un ceai de plante sau doar puțină apă înainte de a merge la culcare. O opțiune bună este să căutați un beneficiu dublu și, adică, pe lângă faptul că ajută la reconcilierea mai bună a somnului, ei pot realiza acest lucru slabesti în timp ce dormi, după cum ne spune expertul nostru Meritxell Marti. Desigur, trebuie luat în considerare faptul că unele ceaiuri de plante care pot ajuta la scurgere sau îndepărtați lichidele, Este de preferat să le luați în timpul zilei, mai ales dacă sunteți ușor, așa că inițial ar trebui să fie aruncate.

Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală în timp ce masa musculară este păstrată pe cât de mult posibil. Un somn prea scurt poate determina cât de multă grăsime este pierdută, precum și cât din masa musculară este păstrată în timpul unei diete restrictive.

Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient. Uneori vrei să mănânci mai puțin și să te miști mai mult, dar pare imposibil să faci acest lucru. Dincolo de faptul că nu mereu reușim să păstrăm proporția corectă între acestea două, dacă ne gândim la dinamismul ca să nu îi spun haosul din viața noastră, mai este un aspect pe care îl ignorăm întotdeauna. De altfel, în consilierea pe care o fac pe nutriție, printre primele mele întrebări cu care îi iscodesc pe oameni este acesta: somnul, cum stați cu somnul?

Un studiu a concluzionat că în jur de 5,5 ore de somn în fiecare noapte, pot dormi pierderea în greutate de două săptămâni, în timpul unei diete restrictive, au pot dormi pierderea în greutate la mai puțină grăsime corporală pierdută în comparație cu 8,5 ore de somn în fiecare noapte. Însă, această durată de somn a rezultat și în pierderea mai mare de masă musculară. Hormonii care influențează apetitul Există mai multe motive pentru care somnul mai scurt este asociat cu o greutate mai mare a corpului și pentru care afectează pierderea de kilograme.

pot dormi pierderea în greutate

Acestea variază de la schimbări de metabolism, apetit și până la alegerile alimentare. Totodată, somnul influențează doi hormoni importanți pentru corpul nostru și care au legătură cu apetitul, anume leptina și grelina.

Cum poate duce lipsa de somn la creșterea în greutate Studii anterioare au arătat că limitarea somnului crește nivelul de grelină și îl reduce pe cel de leptină.

pot dormi pierderea în greutate

Așadar, această combinație ar crește apetitul unei persoane, astfel încât limitarea de calorii ar deveni mai dificil de suportat și ar putea face ca o persoană să mănânce în exces. În consecință, creșterea consumului pierde grăsimea de burtă și a câștiga greutate alimente din cauza schimbărilor hormonale ar putea rezulta în creșterea în greutate.

Asta înseamnă că, pe termen lung, lipsa de somn ar putea duce la creșterea în greutate.

pot dormi pierderea în greutate

Așa că, un somn bun și liniștit ar trebui să fie o prioritate. Somnul influențează și glucoza serică De asemenea, cercetătorii au descoperit că zonele din creier responsabile cu recompense sunt mai active când vine vorba de hrană atunci când o persoană doarme puțin șase nopți cu doar patru ore dormite în comparație cu oamenii care dorm mai bine șase nopți cu nouă ori dormitescrie Science Alert. Durata somnului mai influențează și metabolismul, în mod special glucoza serică.

Cauzele emotionale ale excesului in greutate si fototerapia moderna, Dr Vali Ilies

Atunci când consumăm alimente, corpurile noastre eliberează insulină, hormonul care ajută la procesarea glucozei din sânge.

Totuși, lipsa de somn poate afecta răspunsul la insulină al corpului, astfel reducând abilitatea sa de a procesa glucoza. Vă mai recomandăm să citiți și:.

pot dormi pierderea în greutate