Înțelegeți rolul apei

Purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate, 100 moduri simple de a pierde in greutate fara o sala de sport pentru toate ocaziile

Dacă trebuie ă lăbești 45 de kg, ceea ce îneamnă că greutatea și IMC-ul tău depășec limita, ete mai probabil ă fii obez au ă expui ricului de obezitate. Când unteți upraponderal, aveți un ri Conţinut Sfat Dacă trebuie să slăbești 45 de kg, ceea ce înseamnă că greutatea și IMC-ul tău depășesc limita, este mai probabil să fii obez sau să expui riscului de obezitate. Când sunteți supraponderal, aveți un risc crescut de anume diabet, hipertensiune arterială sau boli de inimă.

Deci, pentru a reduce riscul unor astfel de boli sau pentru a limita efectele acestora și pentru a vă face mai sănătos, cea mai bună soluție este să slăbiți. Dar pentru a putea pierde atât de mult în greutate, acesta este într-adevăr un proces purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate și necesită mult timp. Cu o dietă și exerciții fizice pregătite corespunzător, vă puteți reduce greutatea la alocația medicală, precum și la nivelul dvs.

Pași Partea 1 din 5: Planificarea de a pierde mult în greutate Discutați cu medicul dumneavoastră sau cu un dietetician înregistrat.

  • Purtarea unui sac de gunoi vă va ajuta să slăbiți atunci când vă antrenați
  • Stil De Viata Întrebați antrenorul nupțial de fitness: Cum să rămân motivat?
  • Kimchi pierde grăsime
  • cum găsesc motivația de a slăbi pentru nunta mea - Stil De Viata
  • Luați în considerare performanța dvs.
  • Aplicația de vizualizare a pierderilor în greutate

Discutați cu medicul dumneavoastră pentru a vă asigura că acest program de slăbire este sigur și potrivit pentru dvs. Pe lângă consultarea medicului, ar trebui să vorbiți și cu un dietetician înregistrat.

Un dietetician și un profesionist în scăderea în greutate vor putea îndruma și preda scăderea în greutate sigură și sănătoasă. Dacă trebuie să slăbești aproximativ 45 kg, atunci ai putea dezvolta și boli cronice legate de supraponderalitate sau obezitate. Prin urmare, este imperativ să discutați cu medicul dumneavoastră despre metodele adecvate de slăbire.

Obiective stabilite.

purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate

Pierderea a 45 kg este un obiectiv important și trebuie să urmați un program de slăbire pentru o lungă perioadă de timp. Stabilirea obiectivelor realiste este un pas foarte important, mai ales dacă vrei să slăbești atât de mult. Astfel, pentru a pierde aproximativ 45 kg, ai putea dura un an sau mai mult.

purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate

Pierderea în greutate prea repede poate fi nesigură și nesănătoasă. De asemenea, pierderea în greutate la o astfel de rată nu poate fi realizată în mod constant pe termen lung și chiar riscă să se îngrașe din nou. În timp ce stabilirea obiectivelor de scădere în greutate pe termen lung este în regulă, este chiar mai bine să stabiliți obiective mici la fiecare pas de scădere în greutate, pentru a vă oferi mai multă motivație pentru a vă urmări călătoria de slăbire.

De exemplu: urmărește să slăbești 4,5 kg în săptămâni sau să slăbești 11 kg în primele 3 luni.

Avertizări Despre autor X este un "wiki"; asta înseamnă că multe dintre articolele noastre sunt rezultatul colaborării mai multor autori. Pentru a crea acest articol, 49 de persoane, unele anonime, au lucrat pentru a-l edita și îmbunătăți în timp. Acest articol a fost vizualizat de 8 de ori În acest articol: Etape Articole conexe Majoritatea luptătorilor simt că au mai mult succes atunci când luptă într-o categorie de lupte cu greutate mai mică, dar reducerea greutății poate fi dificilă și periculoasă. Cu o practică atentă, cu toate acestea, puteți stăpâni arta de a pierde în greutate, astfel încât să simțiți o pierdere mică sau deloc de energie în timpul meciului.

Eliminați alimentele nesănătoase din casă. Aceasta este probabil cea mai eficientă schimbare pe care o puteți face imediat pentru a începe călătoria de slăbire. Cu cât sunt mai multe alimente care te atrag în casă, cu atât este mai probabil să renunți și să mănânci alimente nesănătoase.

Faceți din casa dvs.

Cum să slăbești pentru un meci de lupte - Enciclopedie

Aruncați toate alimentele dulci cum ar fi cupcakes sau înghețatăchipsuri, fursecuri și băuturi cu zahăr cum ar fi sifon sau suc. De asemenea, puteți dona alimente în sac la magazinul local de caritate, în loc să le aruncați la gunoi. Dacă nu aveți aceste alimente în casa dvs. Planul de masă. Pentru a începe să pierdeți planul de 45 kg, trebuie să vă regândiți planul de masă.

A lua câteva ore pentru a face un plan săptămânal de masă vă poate ajuta să vă oferiți un cadru de urmat. Consultați-vă cu un dietetician înregistrat pentru a vă asigura că planul de masă este sigur în urma istoricului personal medical.

Cum să slăbești 45 kg (cu Foto) - Sfaturi -

Începeți procesul de slăbire cu un plan sau un plan de masă pentru o săptămână. Includeți toate micul dejun, prânzul, cina, gustările și băuturile fără zahăr.

purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate

Dacă urmați o dietă specifică caloriilor, trebuie să includeți calorii pentru fiecare masă și gustare pentru a vă asigura că dieta dvs. După câteva săptămâni, este posibil să nu fie nevoie să vă concentrați prea mult asupra planului de masă - mai ales dacă ați stabilit obiceiuri alimentare sănătoase și blânde.

Dacă vă plictisiți de masă, examinați și modificați planul de masă. Nu renunțați din cauza plictiselii.

Cum să slăbești pentru un meci de lupte

Rețete noi sănătoase pentru a vă ajuta să vă plictisiți și să vă mențineți planul. Pentru a slăbi, trebuie să reduceți cantitatea de calorii pe care o luați. O dietă moderată cu calorii vă va ajuta să vă atingeți obiectivele de slăbire.

Aceasta este o pierdere în greutate sigură și sănătoasă.

purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate

Pierderea a prea multe calorii sau consumarea a mai puțin de 1. Dacă dieta este prea săracă în calorii, atunci vă puneți în pericol deficiențele de nutrienți, deoarece corpului dumneavoastră îi este dificil să consume toți nutrienții de care are nevoie în absența caloriilor.

În plus, o astfel de dietă nu ar fi susținută mult timp. Dacă doriți să calculați caloriile de pierdut, puteți introduce înălțimea, greutatea și nivelul de activitate într-un calculator online de calorii pentru a calcula caloriile potrivite pentru pierderea în greutate.

purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate

De asemenea, puteți vorbi cu un dietetician înregistrat pentru sfaturi despre câte calorii să pierdeți pentru a pierde în greutate, dar sunt potrivite pentru corpul dumneavoastră. Proteinele te ajută să te menții mulțumit și favorizează pierderea în greutate.

Poți transpira în greutate?

Consumați alimente proteice slabe la fiecare masă modalități de a pierde rapid grăsimea de burtă inferioară gustare, astfel încât corpul dumneavoastră să aibă suficienți nutrienți pentru a satisface cerințele minime zilnice. Anumite alimente cum ar fi carnea de vită grasă, cârnații, slănina, lactatele bogate în grăsimi sau păsările de curte ar trebui consumate doar ocazional.

Fructele sau legumele trebuie să ocupe mai mult din masă. Fructele și legumele vor ajuta la scăderea în greutate, deoarece acestea sunt sărace în calorii, astfel încât să puteți mânca mai mult pentru a rămâne sătul mai mult timp. Mănâncă o varietate de fructe zilnic sau săptămânal. De asemenea, ar trebui să mâncați o varietate de legume zilnic sau săptămânal.

O porție de legume este de aproximativ 1 cană sau 2 căni de legume verzi. Unele legume cu amidon, cum ar fi morcovii, mazărea sau cartofii, sunt de asemenea excelente pentru a pierde în greutate. Deși aceste legume și fructe conțin multe calorii, li se mai lasă să mănânce în timp ce slăbesc.

Cerealele integrale sunt adesea încărcate cu fibre, vitamine și alți nutrienți.

100 moduri simple de a pierde in greutate fara o sala de sport pentru toate ocaziile

Ar trebui să mâncați aproximativ porții de cereale integrale pe zi. Reduceți aportul de cereale în timp ce pierdeți în greutate.

Datorită faptului că fac parte dintr-o dietă sănătoasă, cerealele integrale conțin mai multe calorii și mai puțini nutrienți decât proteinele slabe, fructele și legumele. Mănâncă gustări sănătoase. Probabil că vă veți simți mai înfometați atunci când încercați să reduceți aportul de calorii și să creșteți exercițiile fizice, moment în care gustarea poate ajuta la controlul foametei, în timp ce continuați să vă susțineți pierderea în greutate.

Gustările trebuie consumate atunci când este cazul. Purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate exemplu, două mese principale distanțate la mai mult de cinci ore, sau trebuie să vă umpleți energia înainte sau după un antrenament. Gustările sunt, de asemenea, strict reglementate. Dacă nu ți-e foame sau aproape de o masă, atunci nu mânca gustări. Consumul de calorii suplimentare atunci când nu este necesar poate încetini sau împiedica pierderea în greutate.

Fii inteligent atunci când gusti. Când pierdeți în greutate, este mai bine să mâncați doar gustări care au aproximativ de calorii. Convertiți gustările preferate în gustări sănătoase. Dacă simțiți că nu puteți renunța la obiceiul de a lua gustări, schimbați alimentele bogate în calorii pentru alimentele sănătoase. Dieta cu moderatie. Deși dieta necesită să urmați un program îndelungat de slăbire, ar trebui să vă răsfățați din când în când.

Cu toate acestea, ar trebui să stai complet departe de anumite alimente care te stimulează să mănânci în exces și să bei prea mult. Fă-ți un plan pentru a te răsfăța cu o masă din când în când. Vă puteți răsfăța cu orice, de exemplu, ieșind la cină sau o mică masă dulce. Notează-ți deliciul în planul tău de masă, pentru a arăta cât de mult ai fost recompensat sau compensat după zilele grele de lucru pe plan.

Luați în considerare una dintre cele două opțiuni: fie alergați pe banda de alergat timp de 10 minute, fie tăiați-vă mesele mai puțin pe tot parcursul zilei. Trebuie să fiu sincer. Oferă-ți un tratament din când în când, nu în fiecare zi. Bea suficientă apă. A fi hidratat este, purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate asemenea, eficient în susținerea pierderii în greutate, deoarece atunci când devii deshidratat, poți simți foamea și oboseala, stimulând apetitul.

Cu toate acestea, nu trebuie să beți apă cu adaos de calorii, deoarece acestea pot încetini sau împiedica pierderea în greutate. Încercați să beți cel puțin 2 L de apă neîndulcită pe zi. Acest lucru se bazează pe experiență, dar este posibil să aveți nevoie de mai multă apă. Unele băuturi neîndulcite pe care le puteți bea în timp ce pierdeți în greutate includ: purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate, apă aromată, ceai și cafea sau băuturi sportive fără calorii.

Consultați-vă cu un antrenor pentru a începe un program de exerciții. Un profesionist în fitness vă va ghida prin exerciții care vă vor ajuta să slăbiți și să mențineți etern procesul de slăbire. Discutați cu antrenorul despre obiectivele dvs. Alternativ, puteți cere unui antrenor să afle ce exercițiu este potrivit pentru dvs. Dacă excesul de greutate cauzează dureri articulare, un antrenor vă poate instrui sau vă poate arăta exerciții de ameliorare a durerii.

De asemenea, puteți purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate sfaturi gratuite sau o promoție dacă vă înscrieți pentru un card de membru la sala de sport. Alternativ, puteți schimba antrenorul după câteva seturi de exerciții sau până când înțelegeți exercițiul. Nu este necesar să ai un antrenor pe termen lung.

Combinați exercițiile pentru a crește ritmul cardiac. Exercițiul aerob este excelent pentru arderea caloriilor. Exercițiul aerob aerob nu numai că vă ajută să vă sprijiniți pierderea în greutate, dar are și multe efecte benefice, cum ar fi creșterea energiei și îmbunătățirea condiției fizice.

Mulți experți vă recomandă să combinați de minute de exerciții aerobice de intensitate moderată în fiecare săptămână. Cu toate acestea, cu cât faceți mai mult exercițiu, cu atât sunt mai mari caloriile arse și cu atât mai mult ajută procesul de slăbire.

purtați sac de gunoi pentru a pierde în greutate

Dacă excesul de greutate este prea mare, ar trebui să începeți să vă exercitați lent. Nu contează dacă nu poți exercita de minute pe săptămână.

Poți transpira în greutate? - Sănătate -

Vă puteți antrena doar 10 minute pe zi pentru prima dată. Unele exerciții pentru creșterea ritmului cardiac includ: mersul pe jos, mersul cu bicicleta, aerobic eliptic, înot sau exerciții aerobice de apă.

Incorporați exerciții. Exercițiul de fitness este o altă formă de exercițiu care vă ajută să slăbiți. Ar trebui să existe aproximativ zile de exerciții de întărire musculară în fiecare săptămână. Exercițiul fizic poate ajuta la tonifierea mușchilor, deoarece construirea musculară ajută la arderea mai multor calorii decât grăsimea corporală. În plus, exercițiul fizic vă poate ajuta să vă îmbunătățiți fizicul mai ferm.

Găsește-ți exercițiul preferat. Acest lucru este important deoarece, dacă îți place, poți rămâne mai mult timp și poți face exerciții fizice mai des. Încercați diferite exerciții preferate.