Cel mai bun timp pentru trenul pentru pierderea de grăsimi

Tren ca un culturist pentru a pierde in greutate

Pagina principala Construiți alergarea musculară: cum să faceți ca alergarea să funcționeze cu culturismul Cu decenii de culturism sub centură, iată cum un sportiv hibrid poate modifica lucrurile pentru a construi alergarea musculară, în timp ce arde grăsimi și devine mai în formă.

Viziunea de a vedea un atlet greu, musculos - care a investit zeci de ani pompând fier - aruncând de-a lungul unui traseu ca un alergător slab de rezistență este un site rar.

Construiți alergarea musculară: culturismul poate funcționa chiar și cu alergarea?

În mod ironic, acest lucru se datorează faptului că majoritatea culturistilor cred că alergarea este rea, totuși am găsit că este utilă!

Înambiția mea a fost să demonstrez că acest mit este greșit concurând la evenimentele IRONMAN, urmărind în același timp obiectivele mele obișnuite de culturist.

pierderea maximă de greutate zilnică

Unii au spus că este imposibil. Șase luni mai târziu, au fost reduse la tăcere când am terminat primul meu IRONMAN în timp ce construiam masa musculară și pierdeam grăsime corporală. Nu numai că învățasem că era posibil să dezvoltăm mușchi în timp ce făceam antrenament intensiv de rezistență, dar am descoperit și că este un potențial puternic de arsură a grăsimilor.

LIVE - Antrenamente, Nutritie, Slabit si Masa Musculara, Sport Fitness Culturism Bodybuilding

Iată cum alergatul poate ajuta culturistii să ardă mai multe grăsimi, menținând în același timp mușchii. Prin extinderea capacității de prag sub-lactat, pot lucra la acest ritm mai mult, acoperind mai multă distanță, ceea ce arde mai multe calorii. Chiar și într-un ritm foarte lent, un bărbat de kg arde mai mult de de calorii pe oră.

Adăugați în lista de dorințe Instalați În acest timp, credem că înălțarea cu haltere are un efect care mărește fiecare mușchi, greșești. Exercitiile fizice pot reduce greutatea, hranesc inima si te motiveaza psihologic. Iată beneficiile de antrenament în greutate, nu simțiți beneficiile. Ca mușchii din corpul dvs.

Dezvoltând un prag mai bun de sub-lactat, pot alerga mai repede fără să lovesc peretele de lactat, ceea ce înseamnă că cheltuielile mele calorice pot depăși 1. Aceasta este o modalitate excelentă de a arde calorii într-o oră, spre deosebire de cardio-ul culturist mai convențional, cum ar fi mersul pe jos. Voi include o pistă la distanță, după un antrenament de picior, din cauza epuizării pe care aceasta o oferă: acoperă distanța mai mică, în timp ce obține aceeași arsură de calorii.

cum să scăpați pentru un eveniment

De asemenea, voi bea glutamină fermentată și BCAA fermentate în timpul alergărilor mele pentru a nega catabolismul. Periodizați-vă alergarea pentru a pierde grăsimea crescută, fitness și mușchi Este benefic să dezvolți fitness aerob, astfel încât întregul antrenament să rămână sub-maxim; acest lucru poate ajuta corpul să intre mai ușor în depozitele de grăsime.

costul de pierdere în greutate kaiser

Antrenamentul periodizat este cel mai rapid mod de a construi o fundație aerobă mai bună, așa că, în cadrul programului meu de alergare, voi folosi trasee de urcare mai scurte și mai intense pentru a-mi crește capacitatea aerobă mai aproape de pragul de lactat. Alte alergări vor fi mai lungi, dar mai puțin intense pentru a construi mai multă rezistență.

Proteine masa musculara

Când finalizez aceeași alergare, scopul este să merg puțin mai repede fără a atinge pragul de lactat pentru a-mi îmbunătăți capacitatea aerobă. Atingeți intervale mai rapide atunci când alergați Trecând în pragul de antrenament anaerob cu intervale de alergare de intensitate ridicată, o mulțime de calorii sunt arse ore la antrenament pentru a umple datoria de oxigen pe care o creează acest tip de antrenament.

Clenbuterol este alternativa juridică cea mai accesibilă pentru steroizicare ofera rezultate reale.

Deși acest stil de antrenament nu este aerob, el a contribuit la îmbunătățirea pragului meu anaerob, așa că, când mă întorc la cursele cu impact redus sub-lactat, sunt capabil să alerg într-un ritm mai rapid, fără a acumula prea mult acid lactic. Ambele tipuri de alergare merg mână în mână, ajutându-mă să devin un sportiv mai apt, care poate arde mai multe calorii fără să obosească la fel de repede.

Account Options

Un antrenament pe intervale poate consta în 20 de secunde sprinturi de deal, urmate de 40 de secunde cu ritm lent de mers în jos, repetate de 20 de ori. Acest lucru ar putea duce apoi la o alergare pe distanțe lungi folosind tactici de pre-epuizare, cum skateboardingul te face să pierzi în greutate fi un antrenament la picioare, pentru a-mi provoca în continuare corpul.

Slăbitul din greutate Vs. Diferența dintre pierderea în greutate și pierderea de grăsime Diferenta dintre a pierde in greutate si a pierde grasime! Care este diferența dintre pierderea în greutate și inci pierdute? Diferenta dintre a pierde in greutate si a pierde grasime!

Aveți grijă de formularul dvs. Lovirea la picioare m-a ajutat să reduc presiunea pe genunchi, tendoanele lui Ahile, șoldurile, spatele și picioarele, iar purtarea încălțămintei cu toc mai înalt învață un model de mișcare a lovirii călcâiului.

cum să- și piardă grăsimea înapoi

Acest lucru face ca partea din față a piciorului să se lovească de pământ, expunând întregul lanț cinetic la o presiune severă, ceea ce crește riscul de rănire. Învățarea loviturii înaintea tren ca un culturist pentru a pierde in greutate necesită timp, dar ar trebui să evitați tentația de a lovi călcâiul pentru longevitate, în calitate de culturist care participă la alergarea de anduranță.

De asemenea, este mai bine să aterizați pe tren ca un culturist pentru a pierde in greutate în picioare cu o ușoară îndoire în genunchi.

Timp pentru pentru

Combaterea oboselii musculare în timp ce alergați cu nutrienții potriviți Cu mai mult țesut muscular de hrănit, șansele oboselii de a sabota performanțele sunt exponențial mai mari pentru culturisti în timpul alergării.

Hidratarea este la fel de importantă, motiv pentru care merg cu un pas mai departe decât să beau pur și simplu cantități mari de apă, adăugând Kaged Muscle Hydra-Charge, un sistem natural de aromatizare, care conține calciu, magneziu, potasiu, fosfor și sodiu.

două săptămâni curăță pierderea în greutate

Taurina a fost adăugată datorită impactului său pozitiv asupra concentrării, iar amestecul de antioxidanți ajută la amortizarea daunelor provocate de radicalii liberi pe care îi acumulez atunci când alerg.

Ultimul cuvânt despre cum să construiți alergarea musculară Susținută de dieta și suplimentele potrivite, alergarea poate ajuta la arderea rapidă a grăsimilor. Atunci când este combinat cu antrenamentul cu greutăți, necesită o alimentație și o disciplină mai stricte pentru a sprijini recuperarea musculară.

boabe arde burta gras

Cu toate acestea, beneficiile merită. Nu numai că îmi face inima mai sănătoasă, creșterea fitnessului înseamnă că, în timp ce mă antrenez cu greutăți, sunt capabil să mă antrenez cu o intensitate și mai mare, ceea ce aduce beneficii construirii mușchilor. Sfatul meu este să începeți să folosiți alergarea alături de antrenamentul dvs. Pentru conținut similar despre cum să construiți alergarea musculară, sfaturi nutriționale și sfaturi de antrenament, primiți revista TRAIN direct în căsuța de e-mail în fiecare lună gratuit, înscriindu-vă la newsletter-ul nostru.